Lördag!

Nu är snart lördagen slut å i morgon är det ju söndag... Ska lämna i från mig mina 2 älsklingar hos mormor & morfar i morgon... G & jag ska åka i väg på kryssning på måndag morgon! Ska bli jättekul att få komma i väg utan barn samtidigt som det känns SKITjobbigt rent ut sagt. Känner mej som en värdelös mamma som lämnar bort min 8 månaders kille i 2 nätter. Men samtidigt så vet jag att han har det bra hos mormor... Men tänk om han tror att jag övergett honom?! Usch, hemska tanke... Tur att han har världens bästa storasyster med sig!!!

I går skruvade vi i hop Julias nya säng, åh vad nöjd hon blev, ser ut som en bomb slagit ner där inne, för den här sängen var ganska mycket större än den andra så vi var tvugna att flytta undan lite saker för att den skulle få plats, ska ta mej en funderar hur vi ska ha det därinne hos henne så hon kan utnyttja rummet på bästa sätt, men än så länge är det hemskt stökigt, men ni ska få se en bild i alla fall på sängen!

Hon ser så liten ut i den här sängen... Är lika gavel fast lite lägre i fotändan. Ska byta sänglampa oxå, den passar liksom inte in + att sängbordet ska målas vitt...

I dag har vi inte gjort så mycket, varit hemma å tagit det lungt, packat inför resan... Är ju mycket att packa när både J & H ska sova borta, speciellt eftersom man byter tröja på Hugo typ 3 gånger per dag eftersom han dregglar så mkt...
Vi gjorde hemlagad pizza i kväll. Skitagod blev den... Smakade (nästan) lika gott som på Hambogrillen!


Julia "målar" sin pizza

Julias pizza innan den åker in i ugnen, tuvärr glömde jag knäppa kort när den var färdiggräddad...

Oxå klätterkusen, detta är favoritplatsen...

Undrar hur han ska ta sig upp..

Kan hålla sig med en hand oxå! Coolt va ;)
Lite senare avancerade han å hade händerna på tredje trappsteget, informerade pappan om det å han ska sätta upp grinden snarast...

Nä nu ska jag gå å raka benen... Tråkigt men välbehövligt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Kikar in din blogg jag också men är inte så duktig på att lämna kommentarer.



Dvd var ju kanonbra. Tur att Oliver fyllde år så precis till semestern så vi kunde köpa en sån till honom i present =)



Vad skönt att komma iväg själv utan barnen. Hoppas ni får det bra!

2009-07-19 @ 13:54:00
URL: http://lindbergmasalin.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, hugo är på uppe på benen han oxå ser jag :) hur går de med tandfronten då? Vincent har fått en liten tand nu o en till på g :)

2009-07-19 @ 20:14:09
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/
Postat av: Mari

Hej hej hoppas ni hade en trevlig minisemester nu o njöt av varnn :)



ojoj stora kille där ju :) natti ha börjat o klättra överallt hon nu suckar lite senare en bror sin men annars är dom rätt lika i allt hehe..



Kram

2009-07-23 @ 09:15:10
URL: http://marajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0