Klättermusen!

I dag har jag å Göran varit lite barnlediga... Vi drog ner till Ockelbo i går å sov över å i morse åkte vi till IKEA å lämnade barnen hemma med mormor, dessvärre hittade vi inte det vi letade.. Letade en gring att ha nere i hallen vid trappen... Det är så att vår lilla klättermus i familjen lärt sig ställa sig upp mot saker nu... Men massa annat skrot kom vi hem med ;-)
Så vi måste väl ut till Barnens Hus någon dag för där borde dom väl nån grind  hoppas jag!

Annars är det semester tider här hemma! Göran har semester å det är skönt å ha sällskap här hemma!

I lördags hade vi familjen Blom ( i alla fall halva familjen) här å vi grillade! Sen sov dom i tält på gården & även Julia & Göran sov i ett tält, trodde aldrig Julia skulle lyckas somna men det gjorde hon å sov ända till halv 6, då hade hon vaknat å kollat på bärbara dvd:n en stund men när batterierna tog slut så hade hon somnat om å sov till 9! Var nog skönt där i tältet!

Hugo har blivit så strulig på kvällarna nu, bökig att få i vällingen å sen när han somnar vaknar han efter en stund å har svårt att somna om igen! Jobbigt! På natten strular han oxå med vällingen, men när han väl börjar äta så äter han upp hlea flaskan å somnar om på en gång... Kanske är en fas dem ska igenom, men tycker bara man fått in en "bra" rutin med honom så blir det nå strul igen...
Så det känns rätt skönt att få komma hemifrån nästa vecka på båtresa men samtidigt känns det jobbigt att lämna bort H 2 nätter när han strular... Men samtidigt så vet jag att mamma fixar det galant!
Julia är jag inte ett dugg orolig för, hon trivs så bra med mormor & morfar...

Nu är det sängen som gäller för mig!
Natti natti!

Min lilla skitunge

Å min stora skitunge med smultronskörden!


Kommentarer
Postat av: Frida

Gud va roligt att sova i tält på gården....de brukade vi oxå göra när vi var små och de var så mysigt:)

Ha de bra!

2009-07-14 @ 09:23:04
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Anki

Här hemma har vi också en liten klättermus. :) Mer vild än tam ibland. :) Ses i morgon! Kram

2009-07-14 @ 12:06:31
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com
Postat av: Nina

Åhh så mysigt att tälta...



Vi var på IKEA här om dagen och då tyckte jag att jag såg grindar men de kanske inte var den modellen ni skulle ha. På barnenshus finns de iaf i olika sorter.



Kram kram!

2009-07-14 @ 14:17:36
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0