Ännu en bebis :-)

Å nu är det min kusin Frida & hennes Tomas som fått en pojke! Underverket föddes i natt 00:00.
STORT GRATTIS TILL ER!!!

Man blir sååå himla bebis sjuk nu när alla får småbebisar igen... Känslan när man ligger på förlossningen å nyss fått upp sitt lilla knyte på bröstet är ju oslagbart!!!! Nu har 2 av 5 bebisar fötts ( som jag väntat på), nu är Cicci & Rogers bebbe som ska komma i slutet av augusti kvar åsså har jag min barndomskompis Erika som ska ha i november och in på 2010 kommer Kusin Emmas bebis! Å va härligt med massa bebisar... Min bebis blir ju sååå stor nu! Hua! Men nu har jag ju ett gäng bebbar som jag kan låna å snusa på!

Ha en bra dag! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0