Utmanad av Emma

Har blivit utmanad å sånt här tycker jag e lite kul!!!

4 av
mina favorit program på tv
1. Bygglov
2. Körslaget ( Heja HANNA)
3. Antikrundan ( japp jag är knäpp!)
4. Let´s dance

4 saker som jag gjorde igår
1. Ammade
2. Promenerade m Anki
3. Eldade
4. Sjöng en sång för Julia

4 saker som jag längtar till
1.Sommaren

2. Den dagen jag blir miljonär ;-)

3. Tills Göran kommer hem
4. Till helgen när jag ska åka hem till ockelbo

4 favorit restauranger
1. Spicy cow
2. Take Off

3. Ringvägens restaurang ( hemma hos mor & far)

4. Hambo grillen! Mums!
4 saker på min önskelista
1. Att min familj å nära får vara friska!
2. Hoppas fortfarande på att bli miljonär
3. En ny garderob m kläder
4. Fred på jorden ( klychigt men sant!)

4 personer som jag utmanar
Cissi
Frida ( grannen)
Marajsan
Kusin Emma


Kommentarer
Postat av: cissi

Sluta utamana mig...du vet ju att min dator är knäpp ju =)hihihi Ha en mysig kväll!

Kraaaaaaaaaaaaam

2009-01-21 @ 19:51:38
URL: http://cillaz.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack gumman för att du skriver så fina kommentarer i bloggen! Det värmde!

Tror det kommer ordna sig, känns redan bättre :)



Tack för inbjudan till dopet också, bilden på Hugo var superfin, vilket charmtroll :D Ska försöka se om ekonomin tillåter att vi åker upp då, annars hälsar vi på när vi åker upp i mars i samband med pappas kalas, om vi får?



Ska ta itu med den roliga listan imorrn tänkte jag!



Massa kramar

2009-01-21 @ 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0