torsdag!

I dag är Julia ledig, men inte blev d nå sovmorgon inte, i o försig så vaknade hon inte förräns kl 8 så jag är nöjd! Ska inte klaga alls! + att lilleman sov mellan 23.00-04.45 så underbart skönt, gjorde lika i går natt oxå å gud va pigg man känner sig, då vill han ha mat å sen somnar han snällt om! Vilken kille va?!! Såå skönt mot för det helvete ( kan man nog säga) vi hade med Julia! Hon sov jättedåligt på nätterna, skrek o skrek! Antagligen var det kolik! Så jag känner att vi var verkligen värd ett snällt barn nu! Det är klart att det kan vända men jag är nöjd så länge det varar!!

Ringde Anneli på BVC i morse, våran lilla prins har nämligen inte bajsat på 1 vecka! Men fiser gör han som en riktig karl å luktar fasen :-)... Men det var normalt att bebisar bajsar från 15ggr per dag till att dom inte bajsar på 2 veckor. O Hugo verkar inte vara nå berörd av det heller, äter å sover som vanligt tycker jag! Men har han inte bajsat tills på måndag så skulle jag få komma ner till BVC med honom så skulle Anneli ge han lite lavermang! Vilka problem va?! ;-)

I tisdags var jag & Hugo upp till Bollnäs å var ute å promenerade i typ 2 timmar med Anki & Maximilian! Jätteskönt å jobbigt!!! Men det är ju så mycket roligare att ut å gå när man har sällskap!!!! Ska försöka gå en sväng Anki o jag nästa vecka oxå hade vi tänkt! Eller hur Anki?! :-)

I går var jag till Cissi o hälsade på lite medans Jullan var hos dagmamman! Alltid lika trevligt att få prata va sig lite!

Å i dag har vi skottat lite snö, bytt gardiner i J:s rum o fikat i verkstan... Nå mer skoj händer inte här i dag...

Jo visst ja! Mamma kommer upp med tåget kl 20 i kväll. Hon ska sova över sen tar hon med sig Julia hem på fredag å så ska hon sova över där. Jag, Hugo och ev. Göran åker ner på Lördag!

Nä nu ska jag ner å skala potatis till kvällsmaten, lika bra å förbereda innan H vaknar för då hinner man ingenting!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har jag koll på din sida :-) Ja du man har världsproblem när man är i Hugos ålder :-) Nu har jag bestämt att vi inte ska vara sjuka nå mer efter den här veckan så vi kan ses............ punkt slut eller vad säger du?????Ta hand om er KRAM

2009-01-22 @ 14:27:38
Postat av: Catta

Jajamen Linda! Ta å bli friska nu så jag får se hur stor William blivit! Kram!!!

2009-01-22 @ 15:07:20
Postat av: Frida

Ja men visst är de så:)

Här är de bara bra...är ju i skolan nu så man är lite trött efter all korvstoppning som de blir.

Hur är de med er där uppe då?:)

Kraaam

2009-01-22 @ 16:56:21
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag har ett år kvar, blir klar till jul. Ska bli så skönt eftersom denna utbildning suger riktigt rejält!

Usch vad jobbig att vara sjuk....hoppas hon blir bättre snart.

Kraaaam

2009-01-22 @ 18:29:10
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Anki

Japp en promenad till veckan blir det om Jullan blir frisk då! Hälsa henne att hon ska krya på sig snart! Inte blev det nå gym för mej varken igår eller idag. Håller på att försöka tigga till mej en vibrationsplatta av Andreas så jag kan träna hemma så har jag inget att skylla på. ;) Ha det bra! Hoppas ni andra håller er friska så hörs vi i helgen eller nå! Kram

2009-01-22 @ 20:07:19
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0