Phu... Pust!!!

Är alldeles svettig! Å nä jag har inte varit ute o motionerat, fast jag verkligen borde, men jag har förhoppningsvis gjort av med lite i alla fall... Gissa vad jag gjort.....

Jag har städat Julias rum! Å rejält oxå! Slängt n sopsäck med trasiga saker å massa rammel, men det märks inte att det försvunnit nåt, tuvärr, men det blev lite mera ordning i alla fall + att jag röjt i en garderob i lillhallen uppe åsså har jag lagt in massa spel o pussel o lite andra leksaker som inte används så ofta. Så nu ör jag stolt över mig själv! Hihi! Sen dammsög jag hela övervåningen å bäddade rent i J:s säng. Ska ta våran säng sen, Hugo fick nytt i sin säng för nån dag sen han!
Så nu tycker Julia att det är jättekul att leka sitt rum igen å nu ska hon försöka lära sig att städa upp efter sig oxå! Ska skicka in min pappa på IKEA nån dag här i veckan så han får köpa lite lådor så blir det ännu bättre! KAn lova att det är bra med en pappa som jobbar i Valbo...

Lilleman ligger ute på bron å sover i vagnen! Han sover verkligen bäst i den, somnar ju inne oxå men då sover han inte så länge max 1 timme eller nåt, i vagnen kan han sova 3-4 timmar så det är ju bra! Han är så mysig Hugo nu, pratar o flinar o är verkligen "med". Vill helst ligga naken på skötbordet eller ligga med syrran framför tv:n på ett täcke, då trivs han! Å Julia är en exemplarisk barnvakt ;-)

Helgen som var så var Julia, jag & Hugo ( pappa G var å lekte med Tommy) ner till Fly å hälsade på Cissi å brudarna! Var jättekul å komma hemifrån lite! Å vilket snyggt Vardagsrum dom fått! Inte nå avis alls ;-)

I går så kom Lotta ( min barndomskompis) upp å hälsade på! Hon är gravid i v.31 tror jag det var! Å så fin mage hon har, saknar min bebismage bara lite! På eftermiddagen var vi till svärmor o hälsade på lite oxå!
Sen har det ju varit lite tv tittande i helgen oxå.
fredag = lets dance, Åååå vad jag diggar Morgan Alling! Så frän!!!
Lördag= Körslaget= Kul att Hanna fick vara kvar men jag tror Wells sopar mattan med allihopa innan det är klart!

Nä nu ska jag gå ner o kika om H sover fortfarande, sen ska jag nog ta mej an våran säng oxå så den får lite rena sängkläder!

Å vet ni!!!! I dag får vi vår NYA dator! Jihhoooooo!!!! Så nu kommer det att bli lite kort i bloggen snart igen! Promise!

Ha de bra mina vänner !Kram!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh vad du har varit duktig i dag!

Ha de bra

2009-01-12 @ 19:33:18
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0