Monday!!!

Yes my friends to day it´s monday and i´m bored... The baby is sleeping in he´s öhh... Vagn! Haha! Så lång gick det att skriva på engelska, å jag som fick VG på gymnasiet, galen tant vi hade som lärare kan jag säga! Hihi!

Ja här är det lungt just nu! Hugo sover, Jullan är på lokalen o jag sitter här! Ska ta å märka lite kläder som jag ska åka med till Boels i morgon! Måste bli av med en massa så Hugo kan få sitt rum i ordninggjort nån gång. Inte för att han ska sova där men jag vill att man ska kunna vara där inne i alla faall o det går inte nu, kartonger med käder å julgrejor överallt!

I går var det kalas på shemat å det var skoj! Julia hade kul å lekte så hon var alldeles svettig! Å vi fikade så nu borde man ut å röra sig! På kvällssidan kom mamma å pappa upp! Pappa kom med IKEA grejorna så nu är det fint i jullans rum! Å mamma hade lånat hem lite kläder från min favvoaffär i Ockelbo åt mej! SÅ nu har jag fixat dopkläder till mej o det var ju behövligt. Ska ner till Ockelbo till helgen så då får jag gå in på DU&JAG å betala kalaset! Hugo har oxå dopkläderna fixat. Han ska ha dopklänning såklart under dopcermonin, men efteråt så ska ha ha mörkblå velourbyxor, ljusblå body o en rutig slipover! Skitsnyggt! Det har han fått av gammelmorfar! Nu kanske ni tror att vi ska ha dop typ nästa helg men det är en hel månad kvar, men jag som är en planeringsmänniska så det dundrar om det har börjat fixa å dona redan! Hihi!

I morgon ska jag & Anki upp å promenera med våra guyldklimpar ( förhoppningsvis) sovandes i vagnarna! Ska bli skönt å komma ut å röra på sig lite! Åsså få prata lite är ju inte heller dumt ;-)

Nä, märka kläder var det jag skulle göra... See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0