Bloggtorka!

Har inget roligt eller vettigt att skriva... Händer inte mycket här om dagarna! I går var i alla fall Anki o jag ute å gick med barnvagnarna... Nå mkt mer hände inte här i går ;-)

Sitter å gruvar mej för morgondagen då jag ska till tandläkaren å laga för första gången i mitt liv! VILL INTE!!!! Mamma ska va barnvakt åt Hugo medans, hon får alltså följa med upp till bollnäs å ha Hugo i vagnen o gå runt å kika lite, törs inte lämna dem hemma utifall han skulle bli hungrig... Å jag bara orkar inte pumpa ur massa mjölk... Men mamma följer snällt med hon... Hon kommer upp redan i kväll, för vi ska på städparty hos svärmor i kväll!

Hugo ligger ute o sover han, har sovit sen kl halv 9 tror jag! Duktiga killen min!!! Fast han börjar bli lite krångligare å lägga på kvällen nu, förr var det bara å lägga honom i sängen på kvällen å vips så sov han men nu behöver han lite hjälp... I går var han galen, ville inte ha mat å vill inte bli buren å ville inte sova.. Vad gör man då? Jo tar av blöjan! Vips så flinar man?! Karlar?! Sen fick jag vagga han lite å tillslut så somnade han! Å när han väl somnat så sover han 4-5 tim innan han vill ha mat å så somnar han om åsså går vi upp runt halv 8. Så han är snäll om nätterna det är själva insomnandet som e lite strulig nu!

Nu vettetusan vad jag ska hitta på, tror jag ska gå ut å leta reda på lite spolarvätska, var tydligen slut me sånt i min bil så då måste jag väl fylla på! Attans va händig jag e! Haha!

Åsså vill jag säga STORT GRATTIS till Anna & Anders till er söte son Jacob! Å GRATTIS till ISAK som blivit storebror!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi tackar!!

Här sovs det dåligt ist, hoppas att det vänder nu när mjölken runnit till =)



Kramar

2009-01-27 @ 14:05:19
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: carina

Hej.

Har du tråkigt någon vardag kanske du har lust att komma över så julia o ida kan leka?Jag är oftast ledig någon dag under veckorna.

2009-01-27 @ 21:14:25
URL: http://cnordgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0