2009... Nyårslöfte?!

Nä, nåt sånt ska jag då inte ha... Dom är bara till för å brytas.. Hehe! Men jag ska försöka gå ner i vikt, det har jag lovat mej själv... Minst 5 kg borde bort, helst 10, o snart är allt julgodis å sånt slut så då ni!!! Måste ut å promenera mera! Vill komma i mina brallor igen!!!
 
I går var vi på sjön å grillade korv o det var jättemysigt, Göran å roger var ute å åkte med sina bilar å sladdade lite ( dom har plogat en bana som dom åker på) å då passade vi ( halva släkten) på å umgås lite å grilla korv å barna åkte lite bob...
Kanske blir att vi går ut på sjön i morrn oxå, ett helt gäng skulle tydligen ut då oxå å det är ju rätt kul å titta, brossan min skulle oxå upp... Ringde pappa å sa att om han inte hade nå för sig så kanske kan oxå ville komma ( så jag får lite hjälp med barnen eftersom göran ska köra) men vi får se hur han gör. Hugo sov i vagnen i 3 timmar i går när vi var ute så han skötte sig exemplariskt! Hoppas han gör det i morrn oxå!

Nu sitter han här i babysittern brevid mej o är lite halvt missnöjd! Får inte den uppmärksamhet han vill ha antar jag ;-)
Har fortfarande en lånad data, men vi skulle troligtvis få låna den tills vår gamla är tillbaka! Hoppas!!!

Nä nu har Hugo tröttnat! Skriver mer en annan dag!

Ha det bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: emma

Hej! Mysigt å vara nere på sjön å kika. Synd bara att de ska va så jäkla kallt ute!!

Ja jag är jätteintreserad å kikar gärna va de är för nåt! Har så himla dåligt me kläder just nu! :-(

Hängselbyxor har ja ett par från bettan så de känner ja att ja inte är i behov av men ja kikar gärna på de andra!! :-)

Kram Kram

2009-01-02 @ 19:10:34
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: carina

Henrik får lön runt den 15/1,kanske jag kan komma runt då och titta på lite kläder????

2009-01-03 @ 07:43:15
URL: http://cnordgrens.blogg.se/
Postat av: Anki

Nu är det dags för vårat nya liv! :) Nu ska vi minsann lyckas gå ner i vikt så mycket som vi vill!! Vi ska klara det! Sluta med godis och fika och motionera mera. Så svårt kan det väl inte vara? :) Jag som hade som mål att gå ner 12 kilo, nu efter jul har det stigit till 14-16! Illa! Men vi ska lyckas! :) Vi måste planera in en dag att träffas snart! Nathalie har jullov nästa vecka också sen börjar hon på dagis på tisdagen. Vi får höras mer om en dag som passar! Ha en bra helg! Kram!!

2009-01-03 @ 09:42:07
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com
Postat av: Frida

Haha:) men de var faktiskt inte så kallt. Vi kom direkt från bastun, så de var ganska skönt:)

Hoppas att ni hade de bra på nyår!

Kraaam

2009-01-03 @ 15:11:43
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja jag funderar oxå på att ta bort tomtar å sånt så får resten stå kvar.

Ja de är svin kallt här i dag. Håller på att elda för full, men de blir ju aldrig riktigt varmt nån gång! Blir tokigt!

Kraaam

2009-01-04 @ 13:03:03
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: carina

Går det bra om jag kommer nästa helg 17-18 och tittar på kläder?Jag kanske kan ta med mig ida,hon o julia är ju lika gamla!!!!

2009-01-06 @ 21:23:43
URL: http://cnordgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0