Utmanad....

Har blivit utmanand av Frida , fridaforsblom.blogg.se ( kan inte länka så jag skriver hennes bloggadress i stället)

* Gå in i mappen Mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade



Här är min bild....

När första snön kom i höstas så var julia ute klockan 7 på morgonen å lekte! Gjorde en lite snöhög på bron ;-)

Hua... 6 personer var lite många för min del att komma på å utmana, men...

Anki Engelbrektsson
Cissi Borg
Kaisa Sturesson
Carolina Norgren
Carina Nordgren
Emma Linden

Oj fick visst i hop 6 stycken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0