Snöar....

Är lite trött på snön nu om jag får vara ärlig... Tycker vi har så det räcker faktiskt! Å i dag ska jag å barnen upp på stan o allt blir så mkt jobbigare när det snöar. Tycker inte det är nå kul å köra bil i snön heller och i morgon förmiddag åker vi till ockelbo o den vägen är inte så värst kul å köra, speciellt inte om det snöar.. Mkt gnäll nu!! Haha!

Lilleman sover fortfarnande, men inte den stora damen... Känner mig rätt trött fasktiskt... Somnade väl vi 22.30. halv 1 vaknade Hugo å var hungrig, var ner å värmde mat sen åt han o somnade om till halv 4. Hungrig igen, samma prosedur... O vid 6.15 var han hungrig IGEN!!!! Åt nästan en flaska o somnade om å sover ännu... Lite drygt är det å springa upp o värma mat om nätterna. Men förhoppningsvis så kanske han sover hela nätter snart! HOPPAS!!! Mamman i familjen behöver det ;-)  Ska på Bvc på måndag o kolla vikten! Hoppas han kommit tillbaka på sin kurva nu! Men det är jag ganska säker på, så som han äter!!!

I dag ska vi som sagt upp till bollnäs å kika lite. Julia ska få gå på Lekstugan å köpa en leksak! Hon har 200kr! Ska bli kul å se vad hon väljer. Hugo måste ha en ny mössa, ska kika på lindex. Sen ska vi upp å träffa doktorn kl halv 12. Urinprov fixade vi i morse. Julia fick kissa i pottan!


Gofisen!!!

Gofisan!!!




Kommentarer
Postat av: kaisa

sötnosarna! :) vad valde hon att köpa?

2009-02-28 @ 10:41:55
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0