Så var det gjort... Puh!!!

Å det gick bättre än förväntan! Hugo har alltså fått sina första sprutor! Han grinade lite men inte alls så mycket som dom brukar tyckte Annelie! Duktiga killen våran!!! Fick väga å mäta oxå! Väger nu 6750 o är 63cm lång! Går upp bra å följer sin kurva som ligger lite ovanför "normal"kurvan! Passade på å skita ner sig rejält gjorde han oxå busungen! Han hade inte bajsat sen i fredags så d kom ett lass kan jag säga! Hihi! Bara å byta kläder för dom var helt bajsiga... Blir nog badbaljan i kväll för herr Westlén!!!

Efter BVC så åkte vi på Kvantum å handlade lite mat å sen bar d hemmåt igen! Nu sitter jag här medans Hugo sover ute i vagnen! Var riktigt kallt i morse 22 grader, men nu var det "bara" 12 tror jag åsså är det ju bra mycket varmare nere i vagnen så jag tror inte att han fryser, Hugo sover bäst ute oxå... Inne sover han max 30 min...

Nä nu ska jag bädda sängen för ovanligehetens skull!!!

Kram på er!

Lägger in lite bilder oxå!!!

Sötnosarna våra!


Tränar på mage!!!


Hamnad på på fel led... Men vrid på huvet vettja! Min princessa!


Glad skit!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh va stor lillkillen börjar bli....tycker nyss att han kom ja:)

Ha en bra dag!

2009-02-02 @ 15:28:25
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Linda

Så det var ni på bvc idag :) Jag blev så osäker :D Kom på det efter ett tag liksom :D Jag som kom in med den pratiga lilla tjejen som skulle kolla synen :)

2009-02-02 @ 21:36:09
URL: http://lindacharlottandersson.blogg.se/
Postat av: Mari

vad stor han har blivit lille hugo :). Tråkigt att ni inte var hemma i lördags, träffa göran men inte ni. mattias var till skogen o skruva lite på en maskin o vi följde med o grilla lite korv mysigt mysigt. men de blir ju fler gånger då kanske ni kan komma med :)..Kallt idag så natalie sover inne hon. kan väl ta o höras nå så kanske vi kan ta o träffas nå fram över här.. Ha en bra dag o kram!

2009-02-03 @ 09:17:46
Postat av: Catta

Svar till Linda: Jajamen det var vi... Jag kände igen vanessa från din blogg. Riktig pratkvarn du har ;-). Hoppas det gick bra för henne :-)

2009-02-03 @ 09:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0