Pust....

Nu tror jag att jag har allt under kontroll för i morgon... Har gjort fyllningarna till smörgåstårtorna o försökt lagt fram allt som vi ska ha med oss nu på eftermiddagen när vi ska till klubbstugan ( lokalen vi ska fika i efter dopet) o duka o jag ska även lägga i hop tårtorna där o garnera dem! Ska ner till kilafors om 2 tim å hämta mamma oxå. Sitter här å tar igen mej lite, Julia kollar på tv o Hugo somnade i sängen!

Kollade mej i spegeln nyss å såg att håret ser fördjävligt ut... Kom på att det var x antal månader sen jag tonade det, ser skitdassigt ut... Får se om jag köper en toning i kilafors å slänger i håret i kväll, kanske inte nån som ser att håret ser risigt ut, men det räcker att jag gör det ;-)

Julia verkar rätt pigg trots att hon inte borde vara det. Men det är väl så med barn! Tyckte så synd om henne i går när vi var tvungen att åka till doktorn. Men hon var ju sååå himla duktig o sa inte ett pip när dom stack henne i fingret, annat var det med hugo, han gillade inte att vara på hälsocentralen å gnällde å gnölade mest, förutom när sköterskorna gullade med honom så han var tvungen att skratta lite!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jäklarns va du donar å står i! :-) Hoppas allt går bra imorgon!

Tråkigt när de små är sjuk! Men de är ju tur att hon inte verkar allt för tagen utav de själv!

kram kram

2009-02-20 @ 15:26:35
URL: http://hansson-linden.se/WP
Postat av: Kusinen

Hoppas allt går bra på dopet i morgon, det hade varit så kul att vara med, men vi hoppas på att hinna träffa er en sväng när vi åker upp i mars istället.



Njut av smörgåstårtan för mig med, vet hur goda dom du gör brukar vara =P



Massa kramar Emma

2009-02-20 @ 16:11:31
Postat av: Linda

Hörrudu...Ni skulle bara våga gifta er i morgon.....Då blir jag galen om man missar de.. ;-)

Ha en super bra dag i morgon.

Ses på tisdag kram kram

2009-02-20 @ 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0