Länge sen!

Söndag i dag å veckan har gått sjukt fort!!! Sist jag skrev var i tisdags... O sen har d varit full rulle!
 
I onsdags var jag ju till tandläkaren å det gick över förväntan!!! Hålet lagades snabbt, efter att jag fått 3 (!!!) bedövningssprutor så var jag halvt förlamad i munnen å kände inget! SKÖNT!

Torsdagen var lugn! Jag bakade bullar! Julia hjälpte oxå till men efter hon blivit lite kladdig så lessnade hon å gick å tittade på tv i stället!

I fredags drog vi ( jag Julia & Hugo) ner till Ockelbo! Julia o jag klippte oss hos Maggan å blev fina! Hugo var med mormor under tiden å det hade gått bra! Han var lite gnällig men när mamma lade honom i vagnen å skjutsade ut honom i friska luften så somnade han på en gång. resten av fredagen var lung! Åt gått, käkade godis o chips å spelade nintendo Wii! Å vad kul det är! Vann över mamma, pappa & gammelmorfar så då var man ju nöjd! Vi sov i ockelbo på natten.

I går så åkte jag o Hugo hem, Julia ville stanna kvar med mormor & morfar o det fick hon så klart! Jag å Hugo svängde in i Lingbo på hemvägen å hälsade på Lotta! Hon ska ha bebis i slutet av mars å är riktigt stor! Man saknar magen lite i bland!
I går kväll var Nina & Torbjörn å kikade på körslaget med oss! GRATTIS TEAM HANNA!!!!!!!!!!!  Nina har oxå en rejäl mage! Hon ska ha vilken dag som helst å jag gick känna på en liten fot som sparkade! Sååå mysigt!!!!

I morse blev det en välbehövd sovmorgon till halv 10! Sen gick vi upp till verkstan å städade lite! Pappa skjutsade hem Julia, så dom kom vid 13 tiden! Eftermiddagen har varit riktigt lugn! Är trött som fan! Känns att man har farit å flängt en massa! Å i morgon blir det ingen vila heller för då ska vi på Bvc å Hugo ska få 2 sprutor! Usch! Men bra ändå ;-)

Nä nu ska jag gå å byta sängkläder i sängarna! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anki

Hoppas det går bra för Hugo med sprutorna! Och att han klarar sig från feber. Kram

2009-02-02 @ 11:05:58
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0