Hugo 3 månader i morgon!

Säger det igen å kommer å säga det massa gånger framöver! usch vad tiden går fort! Vart har min lilla bebis tagit vägen?? Han som bara låg på mitt bröst å sov o som var så liten.... Nu har jag/vi en stor grabb som väger nästan 7 kilo o som inte vill ligga ner i famnen eftersom han inte ser nånting då ;-) favoritsysselsättningen är att leka med babygymmet så det bara rasslar i det och så älskar han att ligga naken framför tv:n... Hihi!

Hugo har varit lite bökig å gnällig dem senaste dagarna, kan nog vara efter sprutorna han fick i måndags. I går kväll var han lite krånglig å få att somna men när han änbtligen somnade så sov han till kl5. Då hade han inte ätit sen kl 19.30 kvällen före, men då var han hungrig så han var tvungen å äta från båda tuttarna, brukar han aldrig göra på natten!
Sen somnade vi om o sov till kl7. Skönt! Har lämnat Julia hos dagmamman å så har Hugo o jag varit till Kilafors å handlat mat för helgen + godis! Mums!!!

Veckan som varit har det inte hänt så värst mycket. Sofia ( en kompis från skoltiden) & hennes dotter Moa ( 2 år) var upp till oss i onsdags. Var jättekul! Vi ses alldeles för sällan! Hon ska ha bebis nr2 till sommaren, saå då får jag snusa lite bebis då ;-)

I helgen blir det lungt! Skulle varit ut i ladan å röjt, men vi får väl se vad jag hittar på för ursäkt till å slippa ;-)


Hugo 2 dagar gammal... Sååå liten!!!!


Hugo nästan 3 månader! Lite större med lite rundare kinder!

Lägger in ett kort på våran jättestora tjej oxå!!!

Datanörd redan ;-)

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Tiden går verkligen fort! Är han redan 3 månader? Tyckte att du fick förra veckan eller något jag, haha! :D

2009-02-06 @ 16:03:40
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja du de går ruskigt fort det där. Som ja skrev tidigare så tycker jag att du nyss fick honom:)

Ha en bra helg!

2009-02-06 @ 16:18:54
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: jenny abrahamsson

haha... då väger dom nästan lika mkt nu då molly o hugo...hoppas att molly kommit upp i 9 kg på extravägningen nu i feb....tss..så olika det kan vara....

2009-02-06 @ 18:35:43
Postat av: carro

vad lik vincent han va på kortet där han sitter i babysittern. Vincent har lika babysitter och lika body :) haha

2009-02-08 @ 08:29:28
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vad stor Hugo har blivit! Det var några veckor sen jag såg honom! Herregud vad fort det går :-) Hoppas allt är bra med er! Kram/Cicci

2009-02-09 @ 19:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0