Förkylt å hostigt....

Sitter här framför datan o har nyss käkat lite lunch... Lite tidigt kanske men Hugo sover en stund nu å då måste man passa på så man får äta i lite lugn o ro... Han sover så kasst inne så jag blir galen ;-) Max en halvtimme... Vill ha mildare väder nu så jag kan ha honom ute i vagnen!!! Lite för kallt för det nu när det är över 10 minus.

Julia är hos dagmamman å leker! Hon är lite hostig, fast bara på natten ( hostar så hon kräks nästan låter det som). Hugo är lite snorig han, blir helt galen när han ska få näsdroppar. men inge feber eller så så det är skönt!!!

I helgen ska vi på 30 års fest, får väl se hur länge Hugo tillåter oss att vara kvar, han är lite kinkig på kvällarna å vill gärna somna i sin säng runt 22. Men en sväng ska vi åka i alla fall. Mamma & pappa ska vara här å ta hand om Julia under tiden!
Just ja! Ska ju på Me&I party hos Cissi oxå i morgon! KUL!!! Får se om jag gör mej råd att köpa något...

Alltså! Det är riktig bloggtorka i min hjärna nu... Har inget som helst kul å skriva...  Borde börja baka lite till dopet men har ingen lust med det heller. Hinner nog, är ju en vecka kvar! Ska inte baka så där överdrivet mycket, ska ju bjuda på smörgås tårta o då brukar man inte orka så mycket fikabröd sen...

Nä, nu ska jag gå ner å slänga in lite ved i kaminen! Åsså ska jag kolla om posten kommit! Dagens höjdpunkt! Haha!


Kommentarer
Postat av: EliN

Stort tack för tipset, det ska jag packa ner direkt. Att jag inte tänkte på det jag som inte kan gå så mycket på golv utan skor pg.a mina skadade hälar :) Har packat till sambon också :) börjar bli en stor bb väska nu, hehe

2009-02-15 @ 09:05:04
URL: http://elingranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0