ERIK HUGO OLOV

Ja nu är dopet över... Var helt slut i går när vi kommit hem! Mycket att tänka på och så vill man ju försöka prata med allihopa! Men kul var det och väldigt lyckat!
Hugo skötte sig bra i kyrkan, började gnöla lite, men Göran bytte lite ställning på honom i famnen så blev han nöjd. Julia vägrade stå framme vid dopfundet med oss, hon satt hellre på bänkarna med tremänningen Emma. När allt var klart så vill jag ha fram henne till oss så vi kunde knäppa lite kort... Å som mamma vet man vad som funkar... MUTA!! Haha!
Viskade lite i örat att hon skulle få en chokladbit efteråt... hehe! Då gick hon snällt fram å lät sig fotas! Prästen skrattade gott när han fick veta vad jag sagt till henne!
Efteråt fikade vi lite smörgåstårta o efter det blev det kaffe o lite fikabröd. Å vilka fina presenter Hugo fick!!! Allt var verkligen kanon! Han fick pengar ( sammanlagt 1500:-), taklampa till sitt rum, tavla, 2 fotoramar, brioskallra, matservis haklapp o bok ( allt i spöket laban), bodysuit, filt, sverigebodysar, nallebjörn, lasse åberg asiett o mugg, lyckosmycke, första året tavelram, 2 st jättefint målade galgar... Tror jag fick med allt nu...

Brossan o Henke ( tremänning till J& H) fotade mde sina systemkameror så jag antar att det blev en hel del fina kort. Pappa knäppte nåt med vår kamera så jag lägger upp nåt här, inga bra men alltid nåt tills jag får dem andra korten!






Ja ni... Så såg vi ut...

Sen har jag lite fler kort när jag ändå håller på!

Julia leker picnic i vår säng...

SÖtnosarna...

Halva Julia under snön...

gokillen våran!

Julia läser för morfar

Har fått gröt! Mums! Haklapp efter syrran!!! Rosa å fin!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh vad mysigt dopet verkade vara:)

Ja ALgot tyckte det var skit kul att sitta där bak, nu får vi se om vi kanske måste låna honom nån mer gång och testa:)

Ha de bra

2009-02-23 @ 07:20:49
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja visst blir man knäpp. Jag har varit alldeles pirrig hela dan:)

Jo allt hade gått bra tror jag. De hade gått ganska fort. Vattnet gick vid 22 och dom åkte ner runt 23 och vid 03 är han född:)) Underbart!

Kraaam

2009-02-23 @ 20:18:08
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Maria

Titta, bilder på hela familjen, präst å allt s. Magnus är ju mysig som präst tycker jag. Det var han som vigde oss och döpte S. Blir honom på nästa dop också för oss.



Kram /M

2009-03-01 @ 20:02:35
URL: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0