All by my self...

Eller inte riktigt... Julia sover å Hugo ligger å gnäller i sin säng... Känner mig lite ensam eftersom inte Göran är hemma. En kompis till honom tyckte att han skulle komma å hälsa på å dricka lite öl... Öldrickande blev det inte men han åkte dit en sväng i alla fall.
Så jag å Hugo har kollat på melodifestivalen. Tyckte Caroline af Ugglas var rätt cool faktiskt! Rätt egen av sig om man säger så. Scotts var värdelösa... Tycker inte dansband ska va me på melodifestivalen fatiskt...

Dagen i dag har varit lugn ( som alla andra dagar). Julia följde med farmor på kalas o vi andra 3 slappade. Sen åkte vi till farmor o käkade hamburgare med dom när dom kalasat färdigt. Ja det är typ det som hänt i dag! Har klippt håret på Göran oxå! Blev fin min gubbe ;-)

I morgon blir det nog snöskottning på schemat, snöat lite i dag juh! Var ju lössnö den här gången så den är ju inte så tung i alla fall! Tack för det! Göran ska väl skotta uppe i verkstan o så får han dra av lite här hemma oxå!

På måndag ska jag ner till Bollnäs å promenixa med Anki! Skönt å röra på sig!
Har faktiskt bara 2 kilo kvar nu tills jag är nere på min invägningsvikt när jag väntade Hugo! Sååå glad. sen skulle det ju inte skada om det rasade av typ 5 kilo till heller! Har lite å ta av om man säger så men sån brådska har jag inte! Men man har ju lite extra deg runt magen! Men så har jag ju 2 fina barn oxå ;-)

tror jag ska ta å gå å lägga mej å läsa lite, för sova kan jag nog inte göra förrän Göran kommit hem... Fjolliga jag ä lite mörkrädd...

Förrästen!!! Nån som e intresserad av en babykorg i rotting? Har en som Hugo legat i! den har liksom ben men inga hjul, ville inte ha hjul på den för då hade det blivit race här hemma med julia som chaufför kan jag säga. Den har varit kanon! Vi hade den både i köket å i bland i v-rummet. Perfekt när man har sovrummet på övervåningen men vill ha någonstans på nedervåningen som bebisen kan ligga i. Vi använde den flitigt de 2 första månaderna! Är en madrass som hör till oxå! Är ni intresserad så kan jag fixa nån bild...

Nu har nog sonen somnat oxå! Mammas duktiga kille!
Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0