25 februari!

I dag är det exakt ett år sedan vi fick veta att vi väntade den lilla killen som nu sitter brevid mig i babysittern! Sjukt va det här året har gått fort! Å ingen kan vara lyckligare än jag! Älskar livet just nu!

Å i dag fyller Julias o Hugos farbror Håkan 11 år! Grattis!!!! Ska dit å gratta i kväll!

Nu är Julia hos dagmamman o jag ska strax gå ner å duscha tänkte jag, Hugo får ligga på golvet i badrummet medans! Det gillar han! + att han får ligga naken eftersom det är golvvärme där!

Har inte så värst mycket att skriva... Jo!
Hugo o jag var å hälsade på Linda o William i går! Å det var jättekul! Alldeles för sällan man ses!!! Tog en liten promenad å så fick jag både semla å lunch! Mumsigt värre!

I morgon ska vi till Hc med Julia igen, ska lämna urinprov å kolla att hon mår bra nu! Sen har vi lovat henne att hon ska få gå in på lekstugan å köpa en leksak eftersom hon tagit medecinen så duktigt! tror lillebror ska få en ny leksak oxå...

Nu har jag så gott som slutat amma i alla fall.. Känns både bra å dåligt! men mest bra! I natt ammade jag inget så nu är det nästan 2 dygn sen sist! Han äter jättebra ur flaskan å även lite gröt slinker i! Duktiga grabben våran! Ska till Bvc på måndag å kolla om vikten går uppåt men det borde den göra i alla fall! Han bajsar som han ska oxå, han höll ju uppe förut i typ 1 vecka men nu kommer det ett lass var o varannan dag! Å det är jätteskönt!

Till helgen är det vintermarknad i ockelbo! Jag o barnen åker ner, får se om pappan i familjen ska med eller inte, han är ingen marknadsdiggare precis! Inte jag heller riktigt men det är kul å träffa lite folk o så! Å Julia ser fram emot det hon!!! Ska köpa lite strumpor i alla fall!
Välkomna till Ockelbo vintermarknad, lördag-söndag 3-4 mars 2008
Ha de bra allihopa!!! Kram!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja de är sant. Jag är själv Januari barn och har alltid sagt att jag ska ha i börja på året jag oxå, men nu när man gärna vill ha barn så är man inte så kaxig längre:) Då kan man helt plötsligt slänga alla principer å h-vete:)

Kraaam

2009-02-25 @ 17:07:11
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0