Snöööööö!!!

Jaaaa!!!!!!!!!! Det är sååå himla fint ute just nu å jag bara ÄLSKAR det här vädret!!! Har kännt mej lite halvdeppig å trött en längre tid nu, mestadels på grund av det tråkiga vädret vi haft men i dag är jag HUUUR glad som helst!! Lämnade barnen för ca 1 timme sen på lokalen, jag börjar vid 14, men ska jag lämna vid 13.30 är det mitt i Hugos sovtid så jag fick lämna innan lunch i stället! Skönt för Hugo så han får sova ordentligt! I alla fall efter jag kom hem från lämningen så har jag skottat, så nu är jag rätt svettig och så hettar det i kinderna! Härligt ;) Hoppas, hoppas den här fina snön får stanna så vi kan ut å åka lite pulka i helgen! Ska bli jättekul å se om Hugo gillar det!

Annars rullar vardagen på bra här hemma hos oss! Tycker vi kommit in skapligt i rutiner & så. Det är väl mest Julia som är lite krånglig på kvällarna, vill/kan inte somna riktigt å är uppe och springer efter vi släckt lampan å sagt god natt...

I går var jag ledig. Då var mamma, jag & Hugo på stan. Julia var på lokalen för dem hade Julkul där. Tomten kommer osv.. Så då ville dagmammorna att hon skulle komma fast det var ledig dag å det var hemskt snällt att tänka så tycker jag! Vi shoppade lite... Jag köpte ett par nya stövlar, sååå snygga! Köpte dem på diechmann, riktigt mycket snygga skor och många skor... Överallt!!!

Nä nu ska jag duscha sen blir det lite lunch å efter det jobb!
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Kusin Emma

Härligt med snö =D Det snöar här nere hos oss idag också och enligt vädret ska det bli kallare resten av veckan så det kanske får ligga kvar några dagar!



Kan inte tänka mig annat än att Hugo kommer gilla att åka pulka, det är ju jättekul ha ha Jag håller tummarna för att ni får behålla snön över jul =)



Kramar på er!

2009-12-15 @ 14:14:10
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/
Postat av: emma

Tack så mycket! De värmer att höra :-) Jobbigt är de både med tankar och att vara hemma själv med barnen. Elton har nog aldrig varit så trotsig förut, känner väl på sig att jag e trött å slut å funderar.. så då passar han väl på!

Hoppas också att vi får behålla snön kvar till jul. Mycke mycke mysigare så :-)

kram

2009-12-16 @ 19:24:34
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0