Onsdag!

Äntligen lite kyla! Har ledsnat rejält på regnet å plusgraderna och det är ju trots allt december nu, å då vill jag faktiskt att vintern ska komma! Å nu på morgonen var det runt 10 minus grader å träden är alldeles vita av frost! ME LIKE! I går kväll var jag å Görans lillebror Micke ut på en rejäl promenad i kylan, var riktigt skönt kan jag säga! Men attans vad kall man var om benen när man kom hem, dax å leta fram långkallingarna kanske ;)

I dag är jag ledig, vi ska ner till bollnäs på eftermiddagen för att ge Hugo vaccination sprutan på svininfluensan. Göran ska oxå följa med å troligen så kankse även vi får våran vaccination oxå!

På kvällssidan ska jag ner till jobbet, vi ska ha meny & vin provning. Och i morgon är det jobb som gäller igen!

Hugo ligger i sin säng just nu å jag tycker han ska sova en stund, men än så länge pratas ( läs: gnälls) det därinne. Jag har lovat julia att hon ska få baka pepparkakor så det är väl bara att sätta i gång med det när lilleman somnat, ingen lugn å ro här inte ;) Fick i alla fall sovmorgon till 8 i morse å det hör då inte till vanligheterna i den här familjen så det vara bara att njuta, vid halv 9 masade vi oss upp ur sängen! Skönt!!!

 I morrn är det ju tvunget att gå upp vid halv 7 igen när det är jobb som gäller, men det går såå himla bra med barnen, dom är så snälla ( oftast) och duktiga att få upp på morgonen och det braiga med att lämna barnen vid halv 8 som jag gör är att dem får frukost hos Lisbeth när dem kommer dit så jag slipper fixa med det på morgonen!

Nu blev det tyst i Hugos rum så nu ska jag trippa ner å ägna Julia lite tid!


Mina älskade fis ungar!


Kommentarer
Postat av: Marion

Kan man göra det? Trodde man var tvungen att gå in till dom!



Men slipper jag det så är det ju underbart :D Dom kanske kan skicka papper med posten?



Kram!

2009-12-02 @ 11:47:44
URL: http://noiram89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0