Ojoj!

Dagarna rullar på och jag hänger inte riktigt med... Är ju försjutton julafton om ca 2 veckor och jag är riktigt illa ute känns det som... Hmm... Men förhoppningsvis får vi lite rätsida på julklappsbestyren på torsdag. Det är tänkt att jag & Göran ska ta oss till söderhamn å julshoppa lite då... Har typ allt kvar att handla, i och för sig är det inte såå mkt, har dragit ner enormt på klappar nu dem senaste åren å det är skönt.
Jul blir det ändå trots all hysteri och jag tycker inte att man ska köpa så enormt mycket klappar bara för att det är jul... Köper lite saker då & då till barnen i stället när dem behöver något... Jaja, nåt roligt ska vi väl ändå kunna hitta på!

Helgen som var så var jag ledig! Skönt!!! På lördag förmiddag så åkte jag & kidsen ner till Ockelbo! Sååå skönt att få komma hem en sväng! Tog det mest lungt, träffade lillebror å Sara, och min kusin Emma som jag inte sett sen i somras fick jag oxå träffa en stund! Hon är gravid å har en rund mysig mage. Hugo slog på charmen å bara myste med Emma. Riktig tjejtjusare redan... :) Ville upp i hennes knä så fort han fick chansen!


Var så kul att ses gumman!!!

På söndag morgon bar det av hemmåt igen. Söndagen donade jag på här hemma å röjde mest!
Å sen i går så var det dax för jobb.... Å jag trivs som fisken i vattnet på jobbet! Är riktigt trött när jag kommer hem på kvällarna, men inte så konstigt tycker jag eftersom jag varit hemma ett helt år... Å sen så är det så mycket nytt att lära så min hjärna har det lite kämpigt i bland ;)

Just ja! I går kväll var Julia å jag i väg på ljusparty nere i Fly. Julia fick lite lektid tillsammans med Thea Å jag fick lite fika å prata lite! Kul! Köpte lite ljus oxå. Gillar verklihgen Partylite ljusen!

Nä nu ska jag gå ner i köket å göra lite pannkakssmet till i morgon så Göran har nå kvällsmat att göra, sen blir det dusch å efter det kvällsfika!!!

Lägger in nån bild på Julias pepparkaksbak förra veckan!


Duktig tjej som fixar å donar själv!

Resultatet! Gott gott!

Avslutar med en bild på min lillebror ( bakom kepan) Å söta Sara!!!









Kommentarer
Postat av: frida

Ja det brukar ju bli lite hysteriskt innan jul hur man än försöker :P Vi har bjudit hem familjerna på jul här hemma i år så då har vi lite att stå i. Thomas kämpar för att bli klar med minsta lilla list innan så det är full fart.

Det blir så bra efter nyår så =)

Vad söt Julia är!! =)

Kram Kram



2009-12-09 @ 07:46:54
URL: http://fridahelin.blogg.se/
Postat av: Anki

Fina bilder! :) Jag älskar att köpa julklappar! Synd bara att pengarna inte räcker så långt som man vill. :)

Kram!

2009-12-09 @ 09:01:21
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com
Postat av: Maria

JAAA, visst är PL-ljusen bra!Du kanske skulle ha ett party till våren?!? Bara å höra av sig i så fall. Jag är ute å har visningar lite titt som tätt.

/M

2009-12-09 @ 19:52:50
URL: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0