Ledig!

I dag har jag ledig dag och likaså i morgon. Skönt å välbehövligt. Drar runt här hemma i myskläder å kom nyss på att jag inte borstat tänderna än, haha! 
Hugo har nyss vaknat efter en middagslur på 1½timme. Han ska snart få lite lunch. å jag måste ta å försöka göra mej i ordning så jag vågar lämna huset för på eftermiddagen ska barnen till farmor & jag å Göran ska åka å shoppa lite!!

Just ja!!! GRATTIS TILL ERIKA & ANDERS som fick sin efterläntade dotter i går morse. En stor liten  tjej på 4290gram och 55cm lång. Nora ska flickan heta! 

Julia å jag har nyss bakat chokladmuffins men glömsk som jag är så fick dem stå inne i ugnen liiiite för länge... Så dem är i samma konsisten som skorpor ungefär, men inte brända i alla fall. Var rätt goda och vi har haft på lite glasyr och strössel så dem går nog i ändå..
Snälla tomten ge mej en äggklock i julklapp!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0