Kallt!!!

Tycker det räcker med kyla nu! Max 10 minus skulle vara helt perfekt!!! Nu vill man ju knappt sticka näsan utanför dörren! Brr!!!

Hugo har åkt på en envis jäkla hosta annars är vi pigga å krya igen! Såå skönt!!!

Har inte tid att skriva nå mera just nu, måste dra till jobbet snart! Ska lämna barnen hos farmor innan för pappan i huset har dragit till dalarna för att kolla på en skoter! Hoppas hoppas det blir en sån i dag för jag ÄLSKAR att köra skoter!!! Hihi!!!

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!!!!


Kommentarer
Postat av: emma

Ja visst är de så! En god köttbit funkar alltid :-) Vi ska vara hemma hos Linda å Mats å vi kör på samma som ni gör, dom står för huvudrätt o vi ordnar förrätt å dessert :-)

Tycker också de är alldeles för kallt just nu! Tråkigt när man inte kan vara ute i snön å busa med ungarna! :-(

Gott nytt år till er med!

2009-12-30 @ 21:24:34
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Emma kusin

Ja klart du ska testa kakan nån dag =) jäkligt godisgott blev det och lätt att göra!



Härligt med lugnt nyår för er också. Jag saknar inte vilda nyårsfester ett dugg faktiskt! Kan ju delvis bero på att jag är smidig som ett kylskåp och ungefär lika kvick som en sengångare nuförtiden ;-) Men det ska bli så skönt att bara äta gott och ta det lugnt.



Vi önskar er ett riktigt Gott Nytt År, jag och Kristian =D



Tusen kramar Emma

2009-12-30 @ 23:34:29
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0