VARFÖR?!

Vet att det är rätt värdsliga problem om man jämför med allt annat tok som finns i världen men... VARFÖR ska Hugo alltid vakna runt 6?! Skulle betala riktigt bra om man i alla fall kunde sova till 7! Dagen blir så jäkla lång när han bestämmer sig för att gå upp då... Å jag blir ett vrak hela dagen som inte har världens bästa humör kan jag säga... Å till på köpet så sover ju Julia så sött så om den lilla skitungen till son oxå kunde sova lite längre hade jag varit överlycklig! Spelar liksom ingen roll när han somnar på kvällen heller. Klockan 6 har han sin inbyggda väckarklocka! Så är det bara! I o för sig har natten varit riktigt bra! Han har inte sovit något med oss, han vaknade vid 3 men då fick han välling i sin säng och somnade snällt om.... Å bara så ni vet så ÄLSKAR jag våran son hur mycket som helst men måste bara få gnälla av mej lite!!! ;)

I dag kommer i alla fall Anki, Nathalie & Maxen å leker å det ska bli jättekul!!! Nä nu är det nog dax å ge den morgonpiggaste lite gröt!

Sonen just nu! Leker för fullt å käkar duplogubbe ;) Söt som socker å tur är väl det!


Kommentarer
Postat av: Anna Brolin

Jag skulle bli ÖVERLYCKLIG om Jaocb kunde sova till 6 här är det väckar klocka vid 5 :-(

2009-08-13 @ 12:48:32
URL: http://www.familjenbrolin.se
Postat av: Anonym

Sover min son till sex så är det sovmorgon, han studsar upp halv fem varje morgon... Har gjort det sen han var bäbis och nu är han tre.

2009-08-13 @ 21:41:43
Postat av: Anonym

Catta svarar på ovan: Arma tanke ;) Hoppas verkligen att jag inte får ha det så...

2009-08-13 @ 22:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0