Tisdag!

Ja i går var det ju födelsedagskalas för hela slanten! Hugo var inte så samarbetsvillig i går utan jäklades rätt mycket med sin mamma... Julia var hos dagmamman och jag hade tänkt hinna mycket medans Hugo sov, bla göra tårta, paj, dammsuga m.m. Men min lilla älskade son ville bara sova småskvättar i går o tiden han var vaken stod han å drog i mina byxben... Med rätt mycket envishet så blev jag i alla fall klar med allt jag skulle göra så vi kunde ha kalas... På eftermiddagen sov H i alla fall 1½ timme i sträck så jag fick fixa det sista. Vi satt ute i trädgården å mös hela kvällen! Var ju verkligen kanonväder! Fick så himla mycket fina presenter! TACK! Fick bla. 2 böcker, 1 film, ljus o ljusfat, pengar, en top och en dragkjedströja, lotter,vantar, fönsterskrapa från Enjo, parfym och armband o halsband, kombinerad mixer-elvisp-matberedare! Allt var verkligen kanongrejer som jag önskat mig! TACK IGEN! Även Julia & Hugo fick presenter av mormor o morfar! Massa kläder mamma köpt på rea! TUSEN TACK! Nu kommer lite bilder!

halsband som Julia köpt

Och armbandet hon köpt ( dålig bild)

Mamma, morfar och Håkan

Hugo cyklar ;)

Kusinerna BUS blåser bubblor

bara älskar den här bilden!!! Så fin på morbror Rickard & Hugo

Arne, farmor, Hugo & Ronny

Julia provkör Mickes bil

Å på Mickes bil får man sitta på taket! Skoj!

Har massa bilder från furuvik förra veckan men dem spar jag till nån annan dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det var verkligen härligt väder igår!



Åå stora killen som "cyklar"



Kram kram

2009-08-04 @ 17:32:26
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0