Tisdag!

I dag känner jag mej inte på topp! Hugo har sovit med oss halva natten å det är inte så värst bekvämt! Började med att skalla mej så både han å jag såg stjärnor... Men men... Nu är han supergnällig fast han nyss sovit lite. Sov bara en halvtimme å det är på tok för lite... Tror jag ska smälla i honom lite lunch om ett tag å sen åka ner på stan å uträtta lite ärenden! Måste på apoteket, såfin & Boels.. Ja så får det bli! Måste nog fräscha till mej lite först så jag törs visa mig bland folk! Hehe!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman! Hoppas dagen har varit bättre för dig än den började:)Ska försöka kolla upp när vi kan komma och hälsa på er.kram

2009-08-25 @ 16:46:42
Postat av: Anki

Synd att vi inte kunde ses idag och muntra upp varann. Men vi ses efter kreta! :) Kram

2009-08-25 @ 18:38:28
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0