Storhandling, matlista & farthållare!

Har nyss kommit hem från bollnäs! Har varit å storhandlat för veckan! Känns skönt, slipper man tänka på sånt på ett tag! Har även skrivit en matlista för veckan!

Måndag: Göran ville upp till Bollnäs en sväng å han tyckte vi skulle käka på MAX... Jag är inte svårövertalad ;)
Tisdag: Hemgjord pytt i panna med ägg
Onsdag: Mos & hamburgare ( jag jobbar sent så Göran får fixa...)
Torsdag: Ris & köttfärs gratäng
Fredag: Kyckling wraps

Lördag & Söndag vet jag inte vad vi äter... Jag ska jobba så då frå Göran fixa käk ;)

På hemvägen kom jag på en briljant idé! Jag är verkligen LIVRÄDD för att åka dit för fortkörning! Polisen har stått efter Hällbo vägen mycket den senaste tiden och jag vill verkligen inte åka dit, har inte råd med böter å verkligen vill verkligen INTE bli av med körkortet. Bli av med körkortet funkar liksom inte när man bor så här ute på landet!!!! Så när jag åkte hem så kom jag ju på att min pärla till bil är utrustad med farthållare! Så nu ¨åkte jag lagligt HELA vägen hem från bollnäs! Det har jag nog aldrig gjort!!! Så det blir till å använda farthållare fler gånger kan jag säga!

Nä nu ska jag gå ner å plocka i och ur diskmaskinen när Hugo sover, går inte att göra det när han är vaken för då har jag hjälp kan jag säga ;)

Ha det så bra allihopa! Puss å kram!

I LÖÖÖÖV THEM!!!


Kommentarer
Postat av: Penny

Vill du vinna en gratis bloggdesign?? =)

Kika in här:

http://pinuppa.webblogg.se/2009/august/tavling-gratis-bloggdesign.html

2009-08-31 @ 16:09:55
URL: http://pinuppa.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Vad bra att du gör veckomatsedlar. Jag brukar ha gjort det förut oxå men har helt tappat stinget. Måste rycka upp mig för det nu. Får nya ideer av dig:) Kram

2009-08-31 @ 20:53:56
Postat av: Nina

Matlista igen... Är duktig du!!! Jag ska nog ta och göra det jag oxå snart igen =)



Men det där med farthållare är bra, brukar oxå köra med det ibland. Man får rätt många bilar efter sig =)



Kram

2009-09-01 @ 10:07:40
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0