Söndag!

Sitter här å ser i kors känns det som men jag tänkte jag skulle knåpa i hop ett inlägg ändå...

Har varit full rulle dem senaste dagarna... Lite kort sammanfattning!

Torsdag: Drog ner till Ockelbo... Stannade i Lingbo på vägen ner å hälsade på Lotta & Axel. Mös ute vid deras nya grill plats å grillade korv, äpplen & marschmallows! Sen åkte vi vidare ner till mamma & pappa! Min snälla pappa tvättade min bil på kvällen & jag dammsög den. Blev som ny min pärla!

Fredag: Jag, mamma, Sara ( lillebrors flickvän), Julia & Hugo drog till Valbo å shoppade loss... Blåste för mycket pengar som vanligt! Men fick även med mej mycket bra saker hem som både hemmet & barnen behövde. Köpte även ett par jeansleggings ( superduper sköna) till mig och även en svart tunika! Tunikan var på barnavdelningen ... Hehe! Tjockisen jag kan ha kläder från barnavdelningen!
Var in på IKEA oxå å då blev jag å mamma mäkta förvånad på Julia... Hon ville vara i det där lekrummet för barnen på IKEA. Alltså bli lämnad å att jag kom å hämtade henne senare... Frågade både en å två gånger om hon verkligen ville det. Hon som är en sån mammagris å rätt blyg för nya människor. Men inga problem, hon var där 1 timme ( får inte vara där längre.) Gissa om jag var stolt över henne!!!
Efter mycket shopping bar det av hemmåt igen! Julia stannade kvar en natt till hos mormor & morfar medans jag å Hugo åkte hem till Göran.

Lördag: Var upp på stan en sväng å kikade på förmiddagen. Sen drog vi ner till Guckbacken å fikade där ( mari hade fyllt år). Fick mumsigt fika! Bla en riktigt god cheesecake! Å jag ( eller Hugo) hade turen att få låna lite skor till Hugo! Kanonsnällt!!!
På eftermiddagen kom mamma, pappa & Julia upp till oss, mamma & pappa skulle vara barnvakt på kvällen för jag & Göran åkte till Gävle med Nina & Torbjörn! Vi gick ut å åt god mat & fikade & avslutade med en bio! Blev nya Beck filmen. Riktigt bra kan jag säga! Jag älsklar svenska filmer å jag älskar Beck filmerna ( mest Gunvald & grannen). Blev rätt sent innan vi kom hem!

Söndag, i dag alltså: Har varit i koma i dag. Hugo vaknade vid 3 i natt å vägrade somna om, provade med det mesta ( vatten, vaggning, sång osv). Tillslut var det bara mat kvar på listan å han slurpade en flaska välling ( jag som trodde han hade slutat med natt målet) och sen somnade han om i vår säng. Å han har varit som en propeller i vår säng... Hihi! Tur att han är så söt så man inte kan bli förbannad på honom.
Cissi & tjejerna kom förbi vid 11-tiden å undrade om Julia fick följa med hem å leka å det ville hon ju självklart! Så hon har varit i Fly hela eftermiddagen! Hämtade henne vid halv 5 tror jag!

Nu sover båda barnen å jag ska gå ner å lägga mej i soffan å läsa en tidning jag köpte nu i kväll! Sen blir det nog sängen rätt tidigt i kväll känns det som!


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för en trevlig kväll i lördags!!!



det får vi göra om =)

2009-08-30 @ 22:44:00
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0