Nu känns det bättre!

Både jag o Hugo blev på bättre humör framåt eftermiddagen. Cissi, Thea & Linn hälsade på å det var skönt att ha nån att umgås lite med en stund, i bland känner man sig lite ensammen om dagarna... Sen var jag ju barnvakt en stund åt tjejerna å det gick bra å Hugo tyckte nog oxå det var kul tror jag! Mest förtjust är han i Cissi ;) Blir alldeles sprallig när hon kommer! Är så kul å se att han känner igen "folk" nu! Även dem han inte träffar allt för ofta! Nu sover Hugo och Julia ligger å tittar på film å jag ska nog gå ner å kika på lite friidrott.

I morgon ska jag & Hugo ut å promenera med Anki & Maxen medans Julia är hos dagmamman. Ska bli kul! Alltid kul att träffa dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0