Lördag

Snart sov dax men tänkte ta en snabb uppdatering innan! Har varit i ockelbo några dagar å bara haft det bra! Jag o barnen åkte ner i torsdags, började med att hälsa på Sofia, Moa & Edwin. Sååå söt lillkillen!!! Julia å Moa lekte en massa å hade kul!
Annars har vi bara tagit det lungt nere hos mamma å pappa, har ju varit riktigt fin väder så vi har passat på att bada en del! Å när barnen somnat har mamma, pappa & jag njutit på altan med en cider! Riktigt härligt har jag haft det medans stackars gubben min jobbat ;)
Slänger upp lite bilder!

Julia är verkligen en riktig badälskare!

Å lillebror älskar oxå vattnet!!!

Sötnosarna mina!

I går blev ju vår lille kille 9 månade oxå!

han är en riktig lite vilde nu, är precis överallt samtidigt o riktigt charmig och kan säga mamma, pappa & lampa ( även fast pappa å lampa låter väldigt lika, men när han säger lampa tittar han i taket)
En tand håller på å komma upp i underkäken oxå!
På måndag ska vi på bvc å det ska bli kul å se hur måttena ser ut!!!

Nä! Nu ska jag sova! Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jo dom är jättesöta!! :) det är bara fullfart på Vincent, hoppar runt på rumpan, reser sig mot allt, "klappar" katterna på sitt vis och bits med sina 4 tänder :)

Ska iväg på bvc i morron för 1-årskontroll och spruta..:(

Längtar tills vi får träffa lilla Vilgot! :)

Kram

2009-08-10 @ 08:47:54
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0