Låg o nere!

Känner mig så i dag! Inte kul alls! Dagen började skit! Hugo har helt klart vaknat på fel sida. Började dagen med att grina... Vid frukosten spottade han ut gröten. Jag hällde ut mitt juice glas över hela bordet, i smöret, på osten å på Julia macka så hon vägrade äta den å jag fick göra en ny. Sen att jag känner att troligen är en förkylning på gång gör ju inte saken bättre... Har lust å lägga mej under täcket i dag å bara sova... Men... Det går ju bara inte...
Hugo har nyss vaknat från en blixsovning och är fortfarande lika gring! Jippi!
Tur att Cissi & barnen kommer å hälsar på en sväng lite senare så jag får lite sällskap! Ska även vara barnvakt till Thea & Linn en stund medans Cissi ska upp till bollnäs å uträtta lite ärenden!

Nä... Ta hand om grinig son nu å göra barnmat! Å detta jävla skitväder gör ju inte saken bättre heller! GRRRR!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

KRAAAAM på dejo ch hoppas att dagen blir bättre:)

2009-08-18 @ 11:27:56
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Nina

Hoppas dagen blir bättre!!!



Bamse kram från oss

2009-08-18 @ 11:32:10
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0