Härlig dag!

I dag har det varit en skön dag! Har kommit hemmifrån å det var behövligt, blir lite lätt rastlös här hemma i bland. Har varit till stora staden bollnäs och träffat Anki & Maxen. Tog en promenad ner på stan, fikade lite o fönstershoppade... Är rätt fattig så här dagen innan barnbidrag. Men köpte i alla fall ett par mockasiner åt Hugo. Var även in på Boels ( 2.a hands affär på gärdet) å kikade om jag sålt nåt av mina grejor jag lämnat in o ja hade sålt för 90:-. Det var ju bra. Men jag hittade 2 par brallor till Hugo å en body till honom. Byxorna var fodrade o perfekt att ha här hemma på gräsmattan å krypa runt i! Hittade även ett par tuffa höstskor till Julia! Riktigt fina å knappt använda. Hon tyckte dem var jättefina och coola!
Så innan det var klart fick jag betala 40:- efter mina 90:- dragits av... Bra affär det där ;)

Nu sover lilleman en snabbis å jag ska ner å vispa grädde till kvällmaten... Blir våfflor i kväll! Mums!!!

Senare blir det nog lite utelek i finvädret å jag ska nog ta å dejta gräsklipparen lite tror jag! Alltid lika skönt att ta på sig hörselskydden å bara gå fram å tillbaka lite å rensa hjärnan! Hihi!


Kollar in mammas grönsaker

Intressant värre...

Styr kosan mot lekstugan

har inga problem med att komma upp på lekstugebron inte...

Å han fick faktiskt till o med komma in i lekstugan! ( haha, Julia har lite gällivarehäng)

Syskonkärlek

Snygg posé´

Kvällsmys i soffan...

Kommentarer
Postat av: Mari

Hej hej! allt verkar vara fint med er men gud vad han växer lille hugo då :D! snart dags för inskolning för er med suckar gud vad tiden går fort..



Lust att komma o fika den 29aug fyller 25år då så ni får väldigt gärna komma o fika lite från 10 o framåt ha de bra kram!

Postat av: Sofia

Vad fint det var i lekstugan!!!! Måste komma och hälsa på snart märker jag..hiihiih.Kram

2009-08-21 @ 14:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0