Grattis LINN!

I dag fyller sötaste 2 åringen men oxå den envisaste 2 åringen år! Den här bruden har verkligen en vilja av stål ;) å får hon inte som hon vill blir hon riktigt förbannad! Men där emellan är hon så himla söt o go!

Hon var här hemma i måndags å testade Hugos leksaker!

Härliga miner får hon då till!

Vi knäppte ett antal ( 100kort) kort för cissi skulle låna våran data för att sätta in henne i Ljusnan... Men det var rätt svårt å få ett bra kort på en tjej som inte ville göra som vi sa...

Linn provar Julias cykel...

Ja i kväll blir det kalas igen! Ska då ner till Fly å gratta Linn... Mycket kalasande nu...
I går var vi till Julia & Hugos tremänning Emma som fyllde 6 år...

Men efter i dag blir det lungt på kalas fronten ett tag... Bra på ett vis så man har chans att kanske tappa nåt kilo! Skulle verkligen behöva det!!! Usch! Den här sommaren har vi bara ätit massa skit känns det som!

I dag på dagen blir det lungt. Hugo sover just nu, han vaknade strax efter 6 i morse efter att ha bökat HELA natten! Tog över han till oss vid 1 nån gång å efter det har han bara bökat i våran säng.. Vi 4.45 lessnade jag å gikc ner å gjorde välling å la honom i hans säng, då somnade han snällt om men sov inte längre än till 6.20... Suck.. Undra om det är dax att han får börja sova i sitt rum tro?! Om det kanske är vi som stör honom på något sätt?!  Jag har ju trots allt hans säng alldeles brevid min...
Det är så frustrerande att han inte kan sova lite längre... Julia fick jag väcka i morse... Hon är duktig hon ;)

Hugo har i alla fall börjat leka mycket mera själv nu... Brukar sätta in honom i sitt rum lite titt som tätt och han håller på å poar där inne länge å väl... Måste föröka få lite ordning där inne så det blir lite mysigare, just nu är det bara en massa leksaker på golvet... Skulle behövas tapetseras om oxå. Har en urtjusig lila fondvägg i hans rum... ME NOT LIKE! Men tills vi har tid att tapetsera om får jag väl göra det så bra som möjligt!

Goungen!

Grönsaker är gott... ;)

Åsså en bild på min stora, söta, trotsiga och helt underbara tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0