Go o glá!

Så känns det i dag! Har sovit riktigt bra i natt! Lilleman somnade halv 8 i går kväll å sov ända till 6.45 i morse! Underbart!!! Å när både han å jag sovit så är båda så goa å glada! Julia sover oftast jättebra å lika i natt så hon var oxå piggelin i morse!

Dagen blir lugn! Har lagt in rena kläder från typ 4 maskiner i garderober o byrålådor, å snart ska jag fortsätta plocka så det ser skapligt ut här hemma! I morgon drar jag & kidsen till ockelbo! Först blir det troligtvis ett stopp i lingbo för att hälsa på Lotta & Axel lite sen drar vi vidare ner till mamma & pappa! Sover över där tills på fredag, då drar mamma & jag + ungarna till Valbo för lite shopping :-) Ska bli skoj! Måste ha lite nytt till hösten å vintern!

Slänger in lite kort innan jag fortsätter med allt jag ska göra! Puss & Kram

Julia har fiskat å fått en liten firre! Mört tror jag det var!

Hugo älskar att krypa runt å smaka på kottar & stenar...

Ute på flotten i lördags!

Hugo fiskar!

Goungarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0