Gäsp...

Nu har min lilla ligist till son vaknat vid 6 hur många mornar som helst å mamman är i koma känns det som... Hade han sovit hela natten till klockan 6 så hade det väl varit rätt lungt men han somnar oftast runt 8 sen vaknar han mist 1 gång å är hungrig... Han som varit så duktig förr å slutade med nattmaten, undra om han har nån sån där tillväxt fas nu igen?!

Just ja... Fyller ju år i dag! Gammal tant blir jag 28år... Hua... Om 2 år fyller jag 30... Shit vad gammal jag blir... men det är väl bara å gilla läget?! Blir lite kalas i dag, den som är mest uppspelt är nog Julia ;) Har fått paket nu på morgonen, en parfym ( som jag valt ut själv) och så fick jag ett fjärilshalsband och ett rött armband som Julia köpt o valt själv...

Nä dax å sätta fart... Julia ska till dagmamman i dag några timmar, både hon å jag känner att det är på tiden nu ;) Julia har varit rätt rastlös dem sista dagarna...


Ser ni nå rynkor??? Å inga gråa hårstrån heller va??? Men det har ju en bra förklaring... Hårfärg...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Grattis på födelsedagen! Vi kommer ikväll! Kram/Cicci, Roger & Morgan.

2009-08-03 @ 08:52:32
Postat av: Emma

Grattis kusin vitamin :) Men nog är vi väl fortfarande runt tjugo du o jag? Tror det var så det var ;)

Hoppas du får ett härligt kalas och massa roliga presenter!



Kramar

2009-08-03 @ 11:48:49
Postat av: LInda

GRATTIS GRATTIS hoppas du får en bra dag med massa paket och tårta kram

2009-08-03 @ 12:26:18
Postat av: Nina

Grattis grattis! Hoppas du får en härlig dag!



kram kram

2009-08-03 @ 12:44:38
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/
Postat av: Kaisa

grattis i efterskott!! :)

2009-08-04 @ 22:30:25
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0