Försöker städa...

Det går så där... Göran har nyss städat badrummet men så ringde Tommy å behövde hjälp så då smet han... O jag har väl försökt få lie ordning i Hugos rum... Gick riktigt bra, plockade i hop allt duplolego i en "låda" med lock... Tills jag hör hur det rasslar till o Julia har hällt ut alltihopa! Är en hel del kan jag säga, men det fick hon snällt plocka i hop igen! Under mycket suck o stön... Fattar mej inte på henne... Hon orkar ingenting å är såååå trött HELA tiden säger hon!
Nu står det en gring liten son här nedanför datorstolen å gnäller å säger mamma... Blir nog inte så mycket mer städning i dag, ska röja lite i köket å så ska det bakas nåt gott eftersom
mormor å morfar kommer på eftermiddagen...

Mina sötsnören... Dålig bild oxå ser jag! VILL HA EN NY KAMERA!!!

Måste ta å beställa/köpa lite nya kläder åt ungarna oxå... Hugo skulle behöva ha nå allvädersbyxor som inte är så hala som han kan krypa i ute så han inte blir blöt o kall! Han älskar att vara ute på gräsmattan å krypa runt o då skulle det behövas nå byxor som tål lite, nån som har nå tips?!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaa visst är dom fina. JAg blev så glad när jag såg att dom fanns och dessutom för ett rimligt pris:)

Kraaam

2009-08-17 @ 10:33:59
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Emma kusin

Ha ha ja, man får väl helt enkelt vänta o se, förhoppningsvis kommer det en bebis i februari :P

Jo, vi ska på ultraljudet den 9/9 kl 9.00 ha ha lätt att komma ihåg!

2009-08-17 @ 20:49:21
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0