Vika tvätt!!

Tycker att det går jättebra att sortera tvätt o att hänga den är inte heller jobbigt men det som är värst är väl ändå att VIKA den! Åhhh vad det är tråkigt och jobbigt...  Ska ta tag i ett BERG med tvätt nu som är rent! Lika bra nu på morgonen när jag är pigg! Julia skulle hjälpa mej sa hon, hon skulle vika bebiskläderna vi tvättade häromdagen sa hon! Jaja! Nog om tvätt!

I dag är vi som sagt lediga Julia o jag.. Undra vad vi ska hitta på då!? Ta det mest lungt tror jag! Försöka ta oss ut lite tror jag sen så måste vi handla oxå! Men jag vet inte alls vad vi ska äta i kväll! Ha ingen som helst aning om vad vi ska hitta på!

I går jobbade jag ända till kl19 o var inte hemma förrän kl 20, o nu är det ju beckmörkt redan då!!! I alla fall så åkte jag direkt hem till svärmor med familj för Ronny ( Julias farbror) fyllde 19 år i går! Göran & Julia var redan där. Fick jättegod smörgås tårta!!! Mums!!! Synd att det inte finns så mycket platsi magen nå mera! ;-) Blev inte kvar där så länge för Julia var så himla supertrött! Kom hem vid 20.45 och prick kl 21 så sov hon! Helt slut! Jobbigt att vara hos dagmamman o leka hela dagen!

I morgon kommer mamma & pappa hem från Turkiet! Ska bli skönt å inte behöva jobba så mycket som jag gjort nu i 2 veckor! Jobbar ju bara halvtid där annars å det räcker utmärkt nu känns det som! Å jag ska bara jobba i 3 veckor till sen så tänker jag vara hemma några veckor innan bebben kommer, ska bli skönt som attans!!!

Nä nu skriker verkligen tvätten på mej!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ni valde en perfekt dag att vara ledig på, vilket underbart väder det ser ut att bli:) Jag måste verkligen försöka slita mej från datorn och plugget å gå ut i det fina vädret!

Ha en bra dag....kram kram

2008-09-19 @ 09:12:06
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, jag är imponerad av att du orkar jobba. Själv skulle jag inte fixa att jobba nå mer än vad jag gör just nu. Äh, det kanske jag skulle. När man väl är i situationen så fixar man det ju på nå vis.



Skönt att du ska vara hemma några veckor innan förlossningen i alla fall. Det behöver man.

/M

2008-09-19 @ 21:30:22
URL: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0