Varning! Mkt gnäll!!!

Är såå fruktansvärt trött nu!!! Julia vaknade kl 6! Usch! Ville verkligen inte gå upp då o det slapp jag i och för sig!!! Göran knäppte på barnka nalen å gav henne Yoghurt så jag låg faktiskt till kl 7.30... Men det hjälpte inte mycket! Känner att jag skulle behöva sova hur mycket som helst! Längtar tills jag får sluta jobba nu! Det är i och för sig 2½ vecka kvar! Men på dom veckorna har jag bara 8 arbetsdagar, så det ska nog gå bra, men det jag skulle behöva är verkligen sovmorgon!!!!

Sen håller jag på med den här förbannade försäkringskassan, men det löste sig ganska snabbt när jag väl förstod vilka papper dom vill ha! Bra! Mycket med hjälp av en trevlig tjej som jag pratade med på telefon... Måste upp till Alfta å få papper påskrivna oxå, men det får jag ta på torsdag! Ska höra med farmor om hon kan ha J då så jag slipper jaga henne där i köket då! Sitter å väntar på att fackets telefonlinje ska öppna nu så jag kan ringa dit oxå. 

Jaja, nu ska jag sluta klaga å gnälla!

I går var Julia å alla dagbarnen på Järvzoo! Först åkte dom buss till kilafors, sen tåg upp till järvsö, sen taxi från station där upp till järvzoo! Alla 16 barnen hade varit jätteduktiga! Tycker dagmammorna ( dom är 3 st) är helt suveräna som vill och orkar åka på en sån resa med alla barnen! Å dom hade haft jättekul! Somnade rätt snabbt i går kväll!
 
Julia hade sagt en rolig sak till taxichauffören... HiHi
Taxichaffören skulle lyfta ur Julia ur bilen ( hon å Emma satt i bakluckan På säten där) men Julia sa i från... - du får inte lyfta ur mej för jag ska bli storasyster! Den ni! Hihi!

Nä nu ska jag plocka undan lite frukost disk! Sen måste jag nog ta å elda lite! Är ju riktigt kallt ute! I gårmorse när vi skulle åka i väg så fick jag skrapa rutor, hade himla tur att jag hittade en isskrapa i bilen! Måste köpa en ny cupévärmare oxå, den var inte så effektiv i fjol! Blåste mest kalluft! ;-)
 
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha:)) vilken skön kommentar från Julia!



sen så är det faktiskt tillåtet att gnälla lite ibland:)

2008-09-23 @ 12:48:09
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Frida

Dom var goda oxå:)Så nu blir de till att gå bort dom...de blev ju inte bara en muffins i dag kan jag säga:)



Kram kram

2008-09-23 @ 23:38:48
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: emma

nej de är sjukt längesen jag framkallade nånting också! Flera hundratals bilder. Ojoj.. vill inte ens tänka på de för då får ja de väl till över tusen. oooops! Man knäpper ju hela tiden! Åtminstånde gjorde jag de förut, nu har jag blivit lite dålig med kameran. Kanske skulle ha sett till å fått iväg lite innan nästa liten kommer. :-) Har ju en tendens till å bli mycke kort när man har bebis :-)

Här är några länkar du kan skicka in på. De är riktigt bra med bara fraktkostnad. Tyvärr har jag redan utnyttjat dessa länkar. Jag va till och med så ful av mig att ja framkalla cirka 500 bilder gratis på fuji. Beställde i mammas namn å syrrans osv... ;-) hehe..





campaign/100/" rel="nofollow">http://www.fujidirekt.se/asp/campaign/100/



http://www.postfoto.se/asp/index.asp?activitycode=pricerunner

2008-09-24 @ 12:17:38
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0