Utmanad av Emma!!!

Först reglerna:
Svara på alla frågor, Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta? Tacos och det blir även mycket pasta hemma hos oss!

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?
Hmm.. Beror lite på! hjälper nog till i bland o i bland inte, beror lite på hos vem jag är på kalas faktiskt!

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Ofta vid köksbordet med vår bärbara

4. Köper du ofta Triss?
Nej! Säljer varje dag när jag jobbar men köper kanske 3 gånger per år!

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Alanya i turkiet för 7 år sedan!!! Varmt å skönt å med trevligt sällskap

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
Hehe! Barnkanalen för husfridens skull ;-)

Ni som är utmanade är Cissi, Anki, Frida (grannen) och Kaisa :-)


Kommentarer
Postat av: carina

jag o henrik va också i alanya för ca 5år sedan,jättefint.

2008-09-20 @ 19:34:02
URL: http://cnordgrens.blogg.se/
Postat av: Anki

Nu har jag svarat på utmaningen. :) Hoppas allt är bra! kram!!!

2008-09-21 @ 20:40:33
URL: http://lahenkorvaengelbrektsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0