Undra vad d är för en filur???

Fundrear ganska mycket på vad det är för en bebis där inne, kommer h*n vara lik Julia eller helt olik... Blir liksom på nåt sätt att man tror att d kommer att komma ut en likadan som Julia men d kommer ju en helt egen individ... Har inte heller riktigt fattat att det bara är 2 månader kvar nu! I och för sig så längtar jag jättemycket o d gör G & J oxå! Men ändå är d lite skrämmande! Ska man räcka till!!!??? Vet ju att det är så å att man verkligen kan älska ett till barn lika mycket, men ändå...
En bild på en tjockis!!!
Bilden är tagen i onsdags då jag gick in i v.32

Fin bakgrund va... hehe.. till vänster våran profisoriska rullgardin (ikeafilt)

Åsså ett kort på mitt hjärta!!

Kortet är taget halv 7 i morse, färdigklädd o sitter å ritar på kontoret... Kan ju säga att hon bakom kameran inte ser lika pigg ut... hihi!


Kommentarer
Postat av: Anki

Jag vet hur tankarna går! Precis som jag tänker.. Men det får så lov att funka.. :) Kan ju berätta hur det går jag innan du får. ;) Hoppas det går bra att jobba i helgen! Vi hörs! Kram kram!

2008-09-06 @ 08:49:30
URL: http://lahenkorvaengelbrektsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0