Soppavälling...

Ja ni! Vet ni va d e?? Julia har kommit i ett bebisstadium nu ett tag! Å vi låter henne hållas... Tror det är en liten reaktion på bebisen som ska komma... I alla fall så har hon ju slutat med välling för ganska länge sen, så nu vill hon ha varm nyponsoppa i nappflaska, och ja jag vet att det inte är så värst nyttigt med att dricka sånt i flaska men tror d går över snart, sen så är det inte varje dag! Men d e ju mycket c-vitamin i det i alla fall! Sen så är hon liten bebis som kryper runt o skriker i bland...

I dag e vi lediga Jullan å jag å vad ska vi göra då???

* Baka bröd
*röja lite
*Ställa in disk i diskmaskinen
*Rensa både Julias å min garderob
*handla lite
 
Hoppas jag orkar göra något av detta i alla fall.. Jag vet hur d brukar sluta... Just nu regnar det rätt rejält här utanför... Suck! Hoppas d blir uppehåll lite i dag i alla fall så man kan gå ut å få lite luft!


Julia i Jimmys hamock i somras! Poppar cdskivor!


Julia å Thea har klätt ut sig lite! Thea ser ut som en sigenare i den kjolen ;-) Hur söta som helst!!!


Prinsessan Linn... Hanna Vill inte va med på kort...

Julia åker på sin "vattenmatta"... Hur kul som helst!

Kallt var det kan jag säga... Kunde bara ha kallvatten som kom direkt från vår brunn...
Göran åkte oxå men det fick jag inte med på kort för då låg jag å vred mig av
skratt på gräsmattan! Hihi! Såg bra kul ut! Tur att man e gravid så man slipper
såna där saker...

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag har bestämt mej för att jag inte ska göra så mycket nu längre. Ska passa på att vila kanske? :) och så ska jag ägna lite mer tid åt Nathalie så hon inte blir sittandes framför tv:n hela eftermiddagen. :)

Hoppas ni får en bra dag! Kram

2008-09-02 @ 09:21:25
URL: http://lahenkorvaengelbrektsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0