Söndag!!!

I morse vaknade jag av mig själv... Helt ortroligt... Å var rätt pigg dessutom! Hur kan det komma sig!?? I alla fall var kl 7.15 när jag slog upp mina blå å det var rätt skönt å bara ligga å dra sig en stund, var ju i och för sig tvungen å gå upp på toa så klart... Å sen drog karusellen i magen i gång! Hihi! Jisses vad den möblerar om där inne, men tack o lov så är h*n lugn om nätterna så jag får sova bra!!! Å det tackar jag för å hoppas att h*n fortsätter så oxå utanför magen! Hihi! I alla fall så vaknade Julia 7.45! Våran lilla sömntuta ( i alla fall i bland).. Sen var d bara å gå upp å göra sig i ordning å fixa lite frukost åt Julia... Nu sitter på jobbet å skriver lite... Blir ju säkerligen en lugn dag i dag som alla andra söndagar men jag har lite å pyssla med så dagen ska nog rulla på i alla fall!

I morgon ska jag till Barnmorskan Jihoo! Tycker det är så himla kul jag ;-)! Å lyssna på bebben å så! Å så är min barnmorska så himla trevlig å bra å prata med! Efter barnmorskan ska jag på ett mindre trevligt (men nödvändigt) ställe... Närmare bestämt TANDLÄKAREN.. Tycker det är lika bra å ha sånt gjort innan bebben kommer, hoppas verkligen att jag inte har hål men med mitt Coca cola intag så vet man ju aldrig! hmm... O efter tandläkaren ska på ännu ett tråkigt ställe... FÖRSÄKRINGSKASSAN! Hualigen! men måste ta tag i d nu så jag får nån föräldrapenning!
Efter det ska jag gå å belöna mej på Lindex.. Hehe! Måste kika på en pyjamas som jag verkligen skulle behöva, hoppas dom fått in nå mysiga + att Julia oxå skulle behöva en pyjamas, den hon har börjar hon växa ur å alla nattlinnen oxå för den delen! Men pyjamas e bäst för hon sparkar av sig täcket nästan varje natt å blir iskall om benen... Lite nya strumpor o trosor skulle oxå behövas till damen..

Ja ni! Nu ska jag göra ett ryck tänkte jag!!! Ha d bra allihopa!

Jo förrästen! Kollade ni på Svenssons svenssons i går kväll! haha! Jag tycker dom e så himla roliga!!! SKratade rätt bra! Hihi!

Vill ni läsa lite roliga grejor som e lite fönedrande för killarna då?! Fick det här på sms av svärmor häromdagen...

* Vad har män och moln gemensamt? När dom dunstar blir det en bra dag!

*Vad är en man i saltsyra? Ett löst problem!

*Vad säger en man som sitter i vattnet till midjan? Det här går över mitt förstånd!

*Vad är skillnaden mellan en man och yoghurt? I yoghurt finns det kultur!

*Vad kallas män som mist 90% av sin intelligens? Änkemän

*Varför finns män överhuvudtaget? För att vibratorn inte kan klippa gräsmattan!!!

Hahahaha!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visst är dom bra!! haha!

Hua för tandplågarn, dit vågar jag mig sällan och först när jag har samlat mod länge och får ha min älskade mp3 med så jag slipper höra allt ljud sen blindar jag hela tiden där... hatar verkligen att gå dit och är livrädd varje gång ryser

Lycka till med dit besök i morgon!!



Kramar!!

2008-09-14 @ 12:59:28
URL: http://bhugulliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0