Söndag!

Jaha då sitter jag här på jobbet igen å surfar! Hihi! Men i dag har jag gjort desto mer, har varit å är lungt med folk men har en del å stå i o det är jätteskönt! Ska fortsätta greja snart igen!

I går när jag åkte från jobbet så åkte jag direkt till Peter å Cissi, Göran å Julia var redan där... Vi käkade pizza å till efterrätt blev d tårta! Tjejerna lekte o hade kul! Blev ändå rätt tidig kväll, åkte hem vid 21 ( Julia hade varit vaken sen 6.15 så hon var trött), fick sitta å prata med Julia hela tiden för att hon inte skulle somna... Väl hemms så fick hon en yoghurt sen slocknade hon på 2 röda. O hon sov till kvart i 8 i morse å d var underbart kan jag säga! Julia o Göran är nog på kalas just nu dom hos Stefan! Han fyllde år i torsdags men skulle bjuda på fika i dag... Fubbigt att jag måste jobba bara... :-(

I morgon är jag ledig i alla fall o då blir d lugna gatan riktigt hemma hos oss... Ska tvätta lite.. Tänkte tvätta upp lite bebis kläder oxå... Är ju inte så många veckor kvar nu å jag har en del att göra... Bebisrummet som jag tänkt ha byrå med kläder å alla andra bebisgrejor utom spjälsängen i ser ut som en bomb skulle jag kunna säga så d behövs en uppfräshning... Hmm... Får se om jag orkar d i morgon!

Annars är d full rulle i magen... Hoppas allt e bra där inne med h*n! Ska till barnmorskan om en vecka å kolla läget! Längtar alltid till dom besöken jag!

Nä nu ska jag göra sista rycket innan jag får gå hem! Ska skylta om från Triss till LOTTO! Det ni!!!

Ha en forsatt bra söndag! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0