Snart måndag igen...

Usch vad helgen gått fort... I och för sig så jobbade jag i går så det blev en kort helg! Var ledig i fredags å det var jätteskönt! Julia å jag tog det lungt, var ner till Kilafors å handlade mat och sen så var vi ute en sväng! Skönt väder faktiskt!
På kvällen fick vi främmande! Göran hade lova Torbjörn att hjälpa honom med nåt i verkstan så Nina ( T:s flickvän) kom hit å gjorde Julia å mej sällskap! Hon är oxå gravid så man hade ju lite att prata om! Senare kom Helena ( Görans kompis Michaels tjej) hit med Teo 6 månader medans michael åkte upp till grabbarna i verkstan! Å Julia stormtrivdes med att gulla med Teo, hon fick mata honom med flaska oxå å det var ju så klart superkul! Efter ett tag kom gubbarna hem oxå! Var jättekul med lite folk här! Julia somnade som en sten vid 22 o då var fortfarnade Nina & Torbjörn kvar, trodde faktiskt inte att hon skulle kunna slappna av och kunna somna när dom var här, men det gick jättebra!!!

På lördagen jobbade jag som sagt och mamma o pappa kom hem från turkiet på eftermiddagen! På kvällen var det lungt!

I dag har vi inte heller gjort mycket! Drog oss i sängen halva förmiddagen å julia va rätt snäll o lekte i sitt rum så jag fick vila lite.. Var i väg till farmor o fikade lite oxå! Mamma, pappa & Rickard kom upp nu på kvällen å Julia var överlycklig! VIsst hur mycket hon skulle krama å pussa på dem! Hon träffar dom inte så ofta o saknar dom nog en hel del! Usch, jobbigt när dom inte bor så nära... Hon fick i alla fall lite presenter som dom köpt i turkiet, bla en magdans dräkt... Ja ni ser här nedan! Snygg brud va?!!
Göran å jag fick en varsin skitsnygg handduk, o STOR å skön  var den oxå!!! + lite godis!





åsså en bild på handduken! Göran fick en svart han!


Sen så bjuder jag på nåt magkort oxå! Är nu i v 33+4




Var ju rätt lika dom 2 korten ;-) Men men...

Nu ska jag titta lite på tv innan jag slocknar!!!


Kommentarer
Postat av: carina

jätte söt julia i fina kläder...

Såg en vit byrå bredvid julia,vart har ni köpt den?Jag är ute efter en vit byrå att ha i hallen....

2008-09-22 @ 08:18:01
URL: http://cnordgrens.blogg.se/
Postat av: emma

vilken riktigt liten söt magdansös ni har fått ;-) Hm, nu blev ja nyfiken, vilken torbjörn ? Verkligen en heeel bunt som ska ha barn nu ;-)

Å magen din växer å växer..inte alls långt kvar nu! Spännande å se va de blir för nåt! Va tror du själv ? :-)



2008-09-22 @ 09:17:42
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Frida

ÅÅH va mysigt med magbilder:))

Ha de bra

2008-09-22 @ 11:37:25
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: emma

ah,oki.. va samma som ja tänkte på då :-) Fast ja visste inte att han skulle bli pappa! Tänk va mycke skvaller man får reda på genom att läsa bloggar ;-) hihi..

2008-09-22 @ 12:42:43
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Cicci

Hej!

Vi har likadana handdukar som ni, fast vinröda.

Mamma o pappa köpte dom i Turkiet för två år sen ;-) Vekligen rejäla! Kram/Cicci

2008-09-23 @ 12:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0