Slagit en kruka i huvudet på en inbrottstjuv!

Gäsp och gäsp igen! Trött!!! Hade egentligen sovmorgon till halv 8 i dag, men nej då! Min sötaste tjej kom in till oss vid 6.20... Men d gjorde inte värst mycket men ändå! Är ledig i dag men har massa saker som ska göra, bla arbetsförmedlingen! Ska även upp å kika på albert & herbert efter smidesljusstakar som man kan ha på väggen, Anki tipsade mej om att d finns sånt där... Är inte upp dit så ofta, men i dag ska jag dit i alla fall!

Just ja! Grattis till min kusin Anna och hennes pojkvän Andreas som fick en liten dotter i går förmiddag! Pappa ringde i går kväll å berättade ( hans bror är Annas pappa), å pappa var rätt nöjd att flickan fötts på hans födelsedag!

I alla fall så har jag drömt massa tok i natt! Bla att vi hade en inbrottstjuv inne hos oss i natt å att jag tog en kruka å slängde i huvet på tjuven å den försvann, vaknade till sen å var kissnödig å var tvungen å gå upp, å var lite kvar i drömmen fortfarnde så d var lite läskigt! Sen drömde jag att jag fått världens bristning under magen! Såg ut som ett sår nästan, det drömde jag säkert bara för att Anki o jag pratade om bristningar i går, å jag e sååå lycklig att jag inte har nå bristningar(än), fick inga med Julia heller... Troligtvis så har jag klarat mig bara för jag hade så slapp hud redan innan! Hahaha!!!

I går var vi å hälsade på hemma hos Anki & Nathalie ( pappa Andreas bor där oxå ;-) ) o d var jättekul, tjejerna lekte å vi pratade!!! Vi var på MAx å käkade lunch å d var ju gott som vanligt! Tack för i går brudar!!

I morgon e d jobb som gäller, lika på söndag! I mo rgonkväll ska vi till Peter & cissi o tjejerna i Fly och gratta Linn i feterskott, har inte blivit att vi varit dit, mest på grund av att dom varit sjuka hela högen! Men i morrrn ska d bli av å vi ska käka pizza tillsammans! Mums!! Åsså blir d en massa lek för tjejerna!

Nä nu ska jag få på mej lite kläder å överge den skööönaa morgonrocken!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

jag har inga åderbrock själv så jag kan inte ge något utlåtande men vad jag har hört så ska den vara bra mot dessa också. Den heter ferming gel och är från alpnaerings kroppsserie. kostar 249:- för en stor tub om jag inte minns fel.



2008-09-05 @ 08:10:39
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Anki

Tack själv för igår! Hoppas du hittar nå ljusstakar så att jag inte har lurat dej. ;) Jag vaknade av mej själv 6.10 jag.. Inte så kul.. Så vi får väl se hur trött man är idag/kväll. Fredag och allt.. Men A ska vara ute i garaget han så jag ska nog kolla på film och sen gör det ju inget om jag sover tidigt när han iaf inte är inne. :)

Ha en bra helg! Hälsa Cissi å! :) Kram kram

2008-09-05 @ 08:17:19
URL: http://lahenkorvaengelbrektsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja de är faktiskt rikitigt roligt att blogga:) Skönt att få skriva av sej lite ibland.

HA de bra...kram kram

2008-09-08 @ 14:50:40
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0