Sååå långtråkigt nu!

Ja så är det... Är på jobbet  å jag tror alla kunder sitter hemma framför tv.n eller nåt för här är dom då inte... Har varit rätt lungt nu ett tag å jag vill bara åka hem!!! Ska jobba 1½ timme till... Men d går rätt fort ändå... Mamma, pappa, morfat o min moster landade nyss i Turkiet... Inge avundsjuk alls på dom ;-) Gud va härligt säger jag! Vill oxå åka utomlands, men d lär nog inte hända än på massor av år... Är ju så skönt å komma bort ett tag å bara sola å bada å ha d bra!
Men d e ju inte billigt heller å min plånbok tillåter inte sånt just nu...
Nog gnällt!
I kväll ska vi till familjen Larsson/Borg å käka pizza med dom å d ska bli skoj! Å mumsigt oxå så klart!

Skriver säkert mer i morgon för då är det ännu lugnare än vad d är nu kan jag lova!!!

Ha d bra allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: emma

vi va i turkiet för två år sen... åååå va härligt!! :-)

2008-09-06 @ 22:04:23
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Anki

Vi nog åka nästa höst vi. :) Till kreta, med barnen. :) Har önskat mej resepresentkort när jag fyllde år så jag har fått ihop till en del av resan iaf. :) Sen blir det ju jul och så fyller Andreas år och så hinner jag fylla år en gång till så förhoppningsvis har vi det mesta av resan betalt då. :) Börja spara ni med så kan vi åka allihopa. :) Hoppas du får mycket att göra på jobbet idag! :) Kram

2008-09-07 @ 08:18:11
URL: http://lahenkorvaengelbrektsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0