Mmmm... Smörgåstårta!!!

Gissa vad som väntade i kylskåpet när jag kom hem då?! Jajamen!!! Smörgåstårta!!! Precis vad bebben ville ha ;-)
Stefan (eller snarare AnnCatrin, stefans mamma) tänkte på mej å skickade med en bit smörgåstårta med hem till mej eftersom jag inte var med på kalaset, å den musade jag nyss i mej å GUD va gott det var! Så nu kommer jag att sova gott i natt. Hehe!

Julias har sovit i över en timme nu, var rätt trött tror jag efter att ha lekt med Thea å Hanna i dag oxå! För dom var oxå på kalaset, Stefan är nämligen Thea, Hanna & Linns farbror! Dom hade härjat på bra sa Göran! Så kul att dom leker bra tillsammans å att Hanna tycker d e kul att leka med Thea & Julia trots att dom e 4 år yngre!

I går kväll innan jag somnade låg jag å funderade på namn på bebisen.. Vi har inget namn som vi båda gillar! Lite panik känns det som... Med Julia hade vi bara Julia som båda tyckte om så d va ju tur att hon var en tjej... Men denna gång har vi inget! Hur ska detta gå?! Vill ju ha ett namn som inte är för långt + att det ska passa tillsammans med Julia... Tycker namn tex Valter, Vilmer är fint men då sätter sig Göran helt på tvären.. Hmm... Gillar Alexander oxå men d känns lite långt... Hugo, Emil & Max gillar jag oxå å på dom e Göran inte helt anti emot i alla fall!
Tjejnamn tycker jag om Molly & Elina Men det är sååå svårt, kan komma på ett bra namn men vips så har jag glömt bort det igen.. Ingen som har nå bra namnförslag.. Har nog frågat förr men men...

Oj vad Julia lever om i sömnen... Bara dunkar i väggen däruppe! Tur att hon har brädor runt om sängen så hon inte ramlar ur... Nä nu ska jag nog ta å mumsa i mej lite chips oxå innan jag ska sova! Göttigt värre!!!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anki

Du.. Du ska inte säga nå om att känna panik.. Vi har ju ett killnamn som båda gillar men tänk om inte ungen passar att heta det?? Så nu sitter vi och diskuterar killnamn men med 2 envisa åsnor så kommer vi inte fram till nå som båda gillar. :) Båda vägrar ge med sig. :) Haha! Så hoppas bebisen passar att heta det om det blir en kille. :) Och tur att man har 3 månader efter bebisen är född på sig att bestämma namn. :)



Nej nu ska jag sova! Kram kram

2008-09-07 @ 23:14:49
URL: http://lahenkorvaengelbrektsson.blogg.se/
Postat av: emma

hehe, jag e nog för snål för att dela med mig av bebisnamn! ;-) Dom jag tycker e fina e ju sånna man tänker sig själv! hihi.. Hugo är iaf fint !

Likaså Valter! Du får jobba lite på att övertala gubben ;-)

Tjejnamn e lättast tycker jag, värre med pojknamn!

Lät inte helt fel med en smörgåstårta på kvällningen :-)

2008-09-09 @ 11:04:23
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0