Måste nog börja inse nu....

... att jag inte orkar så mycket som jag gjort förut.... HAr gjort d mesta som jag ville få gjort i dag o jag e helt färdig... Phu... Kom nyss hem från hällboboa där Jullan å jag handlade lite å nu har jag satt på potatis på spisen, ska kokas för jag ska tärna den sen å göra hemgjord pytt i panna i kväll tänkte jag, men helst skulle jag vilja gå å sova! Har sovit rätt bra i natt men känner mig överkörd ändå! Blir nog en lugn kväll så jag orkar med att jobba i morgon! Sen e jag ledig på torsdag o fredag, men på fredag ska jag ner till bollnäs för att jag ska på arbetsförmedlingen... Suck, alltid är d nåt som ska göras... Nä nu ska jag nog lägga mej med Julia i soffan å dega ett tag i alla fall, har nyss smällt i mej en hembakad macka med smör o ost! Riktigt mumsigt kan jag säga!!!


Visst har den vuxit lite på nåra veckor!!?? Ovan i vecka 23

O detta kort i vecka 31...

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja det är lite skillnad på magen nu. :) Vad duktig du är som har orkat hålla på idag! När jag hade lämnat Nathalie på dagis åkte jag hem och sov, sen hämta henne, värma lunch, sen fick Nathalie klippa och klistra medan jag låg i saccosäcken och läste, sen har vi gjort negerbollar och så ska vi göra dumlekakor. :) Degen står i kylen så jag ska snart ta ut den. Nathalie bygger pussel hon. :)

Hör av dej om du orkar och vill ses på torsdag kanske? :) Kram!!

2008-09-02 @ 15:12:35
URL: http://lahenkorvaengelbrektsson.blogg.se/
Postat av: emma

klart de syns skillnad :-)

2008-09-02 @ 16:47:34
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Maria

Tack för kommentaren. Ja, jag blev verkligen toknöjd med vagnarna. Vi måste ju ha syskonvagn och eftersom dem är så mycket större än en vanlig så känns det som att man vill ha en bra. Orkar ju inte dra omkring på nå åbäke så man får ännu mer ont i ryggen.

När vi nu köpte ny förra året så kan man ju sälja den och få tillbaka rätt mycket pengar ändå. Hade det varit flera år sen man köpte så hade man ju inte tjänat nåt på det direkt.



Spännande med magbilder. Kul att ha sen så man ser hur mycket den faktiskt växer. Vi började ta för 2 veckor sen ungefär. Måååånga veckor kvar ha, ha...



/M

2008-09-03 @ 15:52:25
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-09-03 @ 23:27:40
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: carina

nog har magen vuxit allt,vilket datum har ni fått på bebben???

2008-09-04 @ 14:13:51
URL: http://cnordgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0