Helg i Ockelbo

Ja snart är helgen slut o vardagen börjar igen.. Helgen har varit bra! Är nere hos mamma och pappa i ockelbo, Julia å jag åkte hit ´på fredag morgon... Göran är på jobb i Horndal, han åkte oxå på fredagmorgon å jag min fegis o lathög åkte hem till mamma å pappa! Kände verkligen inte för att vara hemma hela helgen själv, r så tråkigt å ensamt, har ju Julia men på kvllen när hon lagt sig så är det lite tråkigt! Å JA jag är lite mörkrädd! Sen vet jag ju hur glad mamma å pappa blir när Julia kommer å röjer! Haha! Hon har verkligen hållt låda riktigt! Just nu är det lungt å skönt här för nu när mamma skulle gå till jobbet å öppna affär så följde Julia å pappa med så jag fick det lite lungt å skönt en stund! Tacksamt! O jag ska nog inte vara ute å gå så mycket mera! I går så hade min vänstra fot svullnat upp en del! Ska nog försöka ta det så lungt som möjligt! Skitlätt med en 4 åring som det är full rulle på!
I alla fall så har helgen varit rätt lugn! Grillade för kanske sista gången i går å gud va gott det var! Mums! Satt ute på mammas o pappas inglasade altan å hade tänt massa ljus plus infravärmen! Då var det varmt å skönt! Längtar tills den dagen vi oxå har råd å bygga en altan!

Vi ska i allafall åka hem till Hällbo nu efter lunch! Göran kommer väl hem på kvällningen å Julia ska till dagmamman i morgon och jag ska försöka jobba lite! Har två veckor kvar å jobba nu å det känns som en evighet men kommer nog gå rätt så snabbt!

Bebisen mår bra tror jag! Ska till Bm på tisdag... Är full rulle i magen å den rör sig rätt mycket! Längtar riktigt mycket nu!!! Har börjat packa bb väskan i alla fall! Kanske är på tiden! Skulle köpt ett par tofflor... Vill ha ett par såna med mej ner på bb plus att jag behöver hemma sen oxå, har lite kalla golv på vintern
vi! Får kika lite i bollnäs på tisdag!

Nä nu ska jag surfa runt lite innan Julia å morfar kommer hem igen!

Ha det bra allihopa! Ska knäppa magbild till veckan så ni får se hur tjock jag blivit!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anki

Gud vad gott med grillat! Här blir det köttfärslimpa idag. :) Inte alls lika gott men himla lämpligt att göra. :)

Hoppas allt är bra! Vi får ta och ses snart tycker jag! Nu börjar Andreas jobba så jag blir ensam om dagarna och vill gärna ha lite sällskap. :) Nu ska jag väcka sonen så han får äta lite innan tuttarna svämmar över. :) Jag har lagt in bilder på min blogg förresten! :) Kram

2008-09-28 @ 16:03:32
URL: http://lahenkorvaengelbrektsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0